שיפוץ חדר חלומותיכם – שיפוץ חדר שינה

מכיוון שהדבר המומלץ ביותר הוא לישון כמות של כ- 8 שעות, ניתן להבין עד כמה חשובה השינה לגוף, בשביל שינה ערבה ונכונה מומלץ לישון בחדר המעניק לנו תחשוה נעימה, כזה שיהיה מסודר משופץ לפי הספר. שיפוץ חדר שינה הוא לא דבר האפשר להקל בו ראש, מעבר לשעות השינה שלנו בו הוא החלל הפרטי והאינטימי שלנו, כזה שאיש לא יכול להיכנס, ממש מקדש. חדר השינה הוא המקום בו אנו יכולים לפרוש מכל היום ההומה ושגרת החיים האין סופית הזאת, בזמן שבכל מקום אנו נמצאים במרדף, יש לנו את חדר השינה על מנת לתפוס ולרכוש טיפה של שקט ושפיות. עדיף שחלל זה יהיה נקי, משופץ ואסתטי. 

נתנאל שיפוצים שיפוץ חדר חלומותיכם
שיפוץ חדר חלומותיכם

שיפוץ חדר שינה שישרת אותכם בכיף

שיפוץ חדר שינה הוא אחד המשימות השכיחות אך המאתגרות ביותר בעולם השיפוצים, עלינו להתאים הכל בדיוק לבחירת ושביעת רצונו של הלקוח, טעות אחת קטנה בשיפוץ חדר שינה והדבר יעיק ויגרום ללקוח לחוסר שביעות רצון, דבר אשר אנו כאשי מקצוע מאוד לא רוצים להגיע. שיפוץ חדר שינה טומן בתוכו לא מעט פעולות מורכבות ועלינו לבצע את הכל במקצועיות, נחישות ואהבה רבה. בין המשימות שאנו מוצאים מדי פעם בחדר השינה הוא שיפוץ וחידוש הקירות, צבע, ריצוף, עיצוב, איטום הקירות, ושיפוצים כללים בחדר השינה. על מנת להגיע לתוצאה הרצויה אך המהירה ביותר בתחום שיפוץ חדר שינה, לא מעט מהלקוחות ואנשי המקצוע מעדיפים לבצע את העבודות בתור עבודות גבס.

נתנאל שיפוצים משחקי הצבע
משחקי הצבע

משחקי הצבע

השיפוץ הפופולרי ביותר בשיפוץ חדר שינה הוא הצבע, זוגות רבים מעוניינים לחדר את חדר השינה שלהם וצביעת הקירות הוא הדרך המעולה ביותר לבצע את ולגרום לזה להיראות. כשמדבררים על צביעת חדרי השינה, כמו צביעה בדרך כלל, ניתן לחלק אותה לדרכים ושיטות של עבודה. ניתן כמובן בצע עבודת צבע פשוטה, קרי לסייד את הקיר ולאחר מכן לצבוע בלבן. אמנם לקוחות רבים רוצים להפוך את חדר השינה למקום מיוחד ולאחר יבחרו קירות בהתאם. שיטת האומברה נכנסה חזק בחלק ניכר מבתי ישראל, מדובר כמובן על שטת עבודה הבאה לידי ביטוי בכך שהקיר הנצבע מתחיל בגוון מסוים ( לשם דוגמה, כחול ככה) ועם אורך הקיר משתנה הצבע ומחליף בגוונים שלו עד שמגיע לצד השני של המפה הרב גונית.  אופציה נוספת היא השליכט, סוג חומר דמוי בטון, הניתן להגיע גם בצבע טבעי, אפור, או בשלל צבעים נוספים.

נתנאל שיפוצים מה עם הריצוף
מה עם הריצוף

מה עם הריצוף?

הריצוף הוא אולי נמצא בחלק התחתון של חדר השינה, כמו כל חלל, אמנם הוא משפיע רבות על עיצוב המקום. עבודות ריצוף בחדר השינה הן הנפוצות ביותר לאחר עבודות הצבע, ויש להקפיד על ולהקדיש מחשבה לא מבוטלת בבחירת סוג הריצוף וסוג העבודה. יש כיום שתי קבוצות של סוגים של ריצוף – טבעי ומלאכותי ושני סוגים של עבודות ריצוף – ריצוף חדש או הדבקה על הריצוף הקיים. על מנת להתחיל ריצוף בחדר השינה, עליכם להבין מה טומן בכל אחד מהסוגים בשתי הפרמטרים החשובים האלו. לכל אחד יש את היתרונות וחסרונות שלו. הרבה תלוי בהעדפה, בתקציב ובהתאמה לשאר שיפוץ חדר שינה שלכם. מגוון האפשרויות רחב מאוד והבחירה קשה מנשוא אך יכולה להיות חוויה נעימה לעבור יחד.

נתנאל שיפוצים משחקי העיצוב
משחקי העיצוב

משחקי העיצוב

לא רק שיפוץ חדר שינה קובע את הנראות שלו, מה שייתן את הטון למראה חדר שלכם הוא עיצוב חדרי השינה. קבלני שיפוצים עובדים בצוותא עם אדריכלים ומעצבי פנים רבים וביחד מהווים ומקנים לכם את חוויית שיפוץ ועיצוב חדרי השינה האולטימטיבי. אם בעבר לכל קבוצה ולכל אזור היה את העיצוב הייחודי והמוכר שלה, כיום בכפר הגלובלי יש מגוון עצום העומד לבחירה השינה: סגנון מודרני, סגנון תעשייתי, סגנון רטרו וסגנון כפרי – כולם יפים, כולם מיוחדים וכולם יכולים להקנות לכם את מה שחיפשתם וחלמתם. כל מה שנשאר לכם הוא להחליט על העיצוב, להזמין את אנשי המקצוע הנכונים ולהתחיל לעצב ולשפץ את חדר השינה.

דילוג לתוכן