נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

איך בוחרים קבלני שיפוצים?

איך בוחרים קבלני שיפוצים נתנאל שיפוצים

אחת הדילמות העיקריות, העולה בכל פרויקט שיפוצים – היא בחירת בעלי המקצוע. התחום לא מספיק מפוקח בישראל וקל להיתקל בשיפוצניקים שאינם אנשי מקצוע אמינים, עד כדי כך, שרבים חוששים להיכנס לפרויקט שיפוצים, כדי לא להסתבך.

אבל אפשר גם אחרת – אנשי מקצוע אמינים שנותנים שירות מצוין ואמין נמצאים גם הם בשוק ורק צריך למצוא אותם ולבחור את האנשים הנכונים, כדי שעבודת השיפוץ תהיה מהירה, קלה ונוחה – ככל האפשר.

אז איך בוחרים קבלני שיפוצים?

הצעת מחיר

אחד הפרמטרים הראשונים, שיעזרו לכם לזהות אם עומד מולכם איש מקצוע, או “חאפר” הוא הצעת המחיר.

קבלן שיפוצים מיומן ורציני, ייתן לכם לרוב הצעת מחיר מפורטת ומסודרת, המאופיינת גם בשקיפות – כלומר יש בה הסברים ברורים על מה שכלול בהצעה ומה לא. ההצעה תהיה בנויה בצורה, שתאפשר לכם להבין מה צפוי לקרות ולמנוע אי הבנות בהמשך.

הסכם תשלומים

חשוב שהסכם התשלומים עליו סיכמתם עם קבלן שיפוצים, יהיה כזה שיספק את ההוצאות הדרושות לקניית החומרים ויתקדם בהתאם להתקדמות העבודה בשטח.

אם התבקשתם לספק תשלום מראש של חצי מהסכום, או של הסכום כולו – הדבר אמור להדליק אצלכם נורה אדומה.

מה שלעולם לא נכנס להצעות מחיר של קבלני שיפוץ, הוא מה שנקרא “כלים לבנים”. מדובר על מוצרים מקרמיקה, כמו כלים סניטריים – אסלות וכיורים למשל, אותם אתם צריכים לרכוש בתקציב נפרד מזה של השיפוץ.

עוד פרמטרים שכדאי לבחון לפני שמתחילים שיפוצים

בדקו שקבלן השיפוצים שבחרתם מופיע ברשם השיפוצים כקבלן שיפוצים ובקשו המלצות. אם לא הופניתם אליו מלקוחות מרוצים שהמליצו עליו – בקשו ממנו פרטי קשר של לקוחות מרוצים ותיק עבודות.

בקשו הצעות מחיר מ 2-3 קבלני שיפוצים והשוו ביניהם.

הערכת זמן – בקשו לדעת כמה זמן ייקח לסיים את תהליך השיפוץ ובקשו להכניס להסכם, או להצעת המחיר גם סעיף העוסק בעיכובים, שנגרמים באחריות הקבלן.

ודאו שהקבלן שלכם מספק אחריות של חמש שנים על העבודה ושאם התעוררה בעיה, תקבלו תיקון ללא עלות נוספת.

תהליכי שיפוצים מוצלחים מתחילים בבחירות מוצלחות

אם מדובר בפרויקט מקיף וגדול, חשוב שראשית התהליך יהיה בתכנון יסודי ומקצועי, רצוי של אדריכל, שיהווה מפת דרכים לאורך כל התהליך ויסמן עבורכם ועבור אנשי המקצוע שיגיעו אליכם – את היעד שאליו כולם חותרים להגיע. וזה כמובן בתיאום עם קבלן שיפוצים.

כדאי מאוד גם לבדוק שלקבלן שלכם יש ביטוח צד ג’, כדי שאם מישהו ייפגע במהלך השיפוץ, או בעקבותיו, יהיה כיסוי ביטוחי לנזקים.

לסיכום – חשוב לזכור שמחירי השיפוץ משתנים בהתאם להיקף העבודה ולגודל החלל המשופץ, אך גם בהתאם לקצב העבודה הרצוי לכם ולחומרים שתבחרו.

גם אם התקציב שלכם לשיפוץ מוגבל – חשוב שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר לביצוע העבודה – קבלן שיפוצים מקצועי ואמין, כדי שהשיפוץ ישרת אתכם היטב לאורך שנים ויסב לכם נחת.

עוד מידה חשוב על: איך לבחור קבלן שיפוצים

כתבות דומות

למה לעשות שיפוץ בניין

מה הדברים שחשוב לקחת בחשבון כשמתכננים שיפוץ בניין? שיפוץ בניין הוא מהלך חשוב ומשמעותי, שלא רק משפר את חזון הבניין ומעלה את ערכו, אלא גם

עבודות צבע

כשמדברים על עבודות צבע משום מה כל אחד בטוח בעצמו, מנפח את חזהו כאילו היה טווס ובטוח לגמרי שהוא איש מקצוע מנוסה שמספר המברשות שהחזיק

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן