נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

איך להחליף מושב אסלה – כל הדרכים והשלבים

איך להחליף מושב אסלה נתנאל שיפוצים

המדריך המלא להחלפת מושב אסלה צעד אחר צעד!

לא פעם אנו רוצים להחליף מושב אסלה בבית מסיבות שונות, או שאו נשבר, או שאינו מתאים לעיצוב וברצוננו להחליף אותו למשהו חדש. על מנת להחליף את מכסה האסלה יש שתי דרכים: הקלה – להזמין את בעל המקצוע היעיל ביותר, אחד שיבצע את המטלה במקצועיות ואמינות ותוך זמן קצר, אך גם יגבה מאיתנו תשלום שאותו אנו יכולים לחסוך אם נחליט ללכת על הדרך השנייה: DIY, או בעברית, תעשה זאת בעצמך, כן, הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהתחיל בעבודת כפיים קטנה, זה ממש לא מסובך. אז מה עושים? מיד נראה שלב אחרי שלב כך שגם אתם יכולים לבצע את זה בקלות ויעילות רבה. שווה לעקוב אחרי השלבים והטיפים אותם אנו נותנים לכם בבלוג המיוחד הזה.

החלפת מושב אסלה הוא לא דבר מהשמיים, בעצם קיימים בו רק שני חלקים של העבודה אותם אתם אמורים לבצע כאשר אתם רוצים להחליף מושב אסלה. ניתן לכם פה פירוט ומפרט טכני של שני החלקים, ולבטח תופתעו שלא תצטרכו אפילו כלי עבודה, הכל נעשה בידיים. אז מהם אותם שלבי עבודה? מה עושים בכל אחד ומה נותן חוויית החלפת אסלה באופן עצמאי במקום ללכת ולהזמין את איש המקצוע המתאים ביותר

 

שלב ראשון – מדידה ובחירת האסלה הנכונה המתאימה בשבילכם:

ראשית צריך למדוד את האסלה הנוכחית שלך לפני קניית מושב אסלה חדש. רוב האסלות הם בגודל סטנדרטי, וכל מושב חלופי צריך להתאים. אם אתה רוצה להיות בטוח יותר, קח סרט מדידה כדי לבדוק את המרחק בין חורי הברגים בקערת השירותים.

איך להחליף מושב אסלה - למדוד אסלה

בחר את סגנון המושב שאתה רוצה

מושבי אסלה מגיעים בכל מיני סגנונות ובחנות לציוד לבית יש מספר מותגים לבחירה. המגוון הסטנדרטי הוא מעוגל, אבל אפשרי  לבחור אחד מוארך אם אתה מעדיף. ניתן גם לרכוש מושב אסלה טריקה שקטה , שיש לו רפידות מיוחדות בתחתית כדי למנוע ממנו להיטרק (מעולה למשפחות עם ילדים)

איך להחליף מושב אסלה - תמונה של אסלה

מה המחיר הממוצע למושב אסלה ?

מושבי אסלה מגיעים במגוון מחירים. בדרך כלל מושבי אסלה עולים באיזור ה70₪ תלוי מה הרמה שאתם מחפשים 🙂

בחירת צבע מושב אסלה

בחר צבע מושב שמתאים לאסלת השירותים הנוכחית שלך. ניתן למצוא מושבי אסלה במגוון צבעים. בחרו באחת התואמת לאסלה (בדרך כלל לבנה) למראה קלאסי, או בחרו בצבע מנוגד כדי ליצור אמירה נועזת יותר. לדוגמה, אתה יכול לבחור מושב אסלה כחול או עץ בניגוד לקערה לבנה. ( כמובן שזה תלוי בבחירה שלכם ) על טעם וריח אין להתווכח … 

אז איך מפרקים מושב אסלה תלויה? הסר את מכסי הברגים, במידת הצורך. תסתכל על קצה מושב האסלה הישן, ליד המיכל. ייתכן שתראה מכסי פלסטיק שבהם צירי המושב מתחברים לקערת השירותים, אחד בכל צד. אם כן, פשוט תוציא ושחרר אותם.
אם אין מכסי ברגים, אתה רק תראה את הברגים עצמם מחברים את צירי המושב לקערת השירותים.

איך להחליף מושב אסלה - הוצאת ברגים מהאסלה

הסר את הברגים של המושב הישן. הברגים בבסיס הצירים על גבי קערת האסלה עשויים להיות מחוררים למברג. אם כן, השתמש בשלך וסובב כל בורג נגד כיוון השעון עד שהוא יוצא. אם במושב הישן שלך יש דסקיות בין האום לקערה, הסר גם אותם. אם זה תקוע תנסה להשתמש בתרסיס שימון כמו WD-40.

שלב שני – הנחת המושב החדש וסגירת ברגי הפרפר:

החלק השני הוא ההיפך המוחלט מהראשון, אם בראשון פתחנו את הברגים והוצאנו, כאן אנו מניחים חדש וסוגרים את ברגי הפרפר. הוא להניח את מכסה האסלה החדש והמכסה ולהבריג אותם על אותם ברגים ולסובב אותם אל הצד השני,

איך להחליף מושב אסלה - הוצאת מושב האסלה

אם הסתבכתם בחלק האחרון , פשוט תחזרו לחלק הקודם ותעשו ההפך בפעולה של חיבור .

החלפת מושב אסלה – לבד או בעל מקצוע, כל היתרונות החסרונות והטיפים:

על מנת לדעת איך להחליף מושב אסלה אין צורך להזמין איש מקצוע. החלפת מושב האסלה זו עבודה ומטלה קלה למדי ואין להזמין בשביל דבר זה איש מקצוע, אשר יגבה מכם מחיר לא קטן, וגם ייקח ויגבה מכם זמן המתנה, כידוע, גם זמן זה כסף, אף אחד לא יחזיר לכם את הזמן אשר חיכיתם. על מנת לחסוך בשניהם, גם בזמן ובכסף – ועל הדרך לצבור ידע חדש, מומלץ ללמוד ולדעת כיצד להחליף מושב האסלה בצורה המקצועית, היעילה והחכמה ביותר. ידע זה כוח, ואף פעם לא תדעו מתי תצטרכו ולמי תוכלו לעזור בעזרת הידע בהחלפת מושב אסלה שצברתם. אם בכל זאת החלטתם להזמין איש מקצוע, עליכם לוודא כי הוא בעל ניסיון וידע באינסטלציה, ויותר מכל – אמין. מכיוון שפעולה זו היא פשוטה למדי, בעלי מקצוע בעלי חוסר אמינות, ינסו לדרוש מחיר גבוה ועל הדרך , לשכנע אתכם שאתם צריכים עוד תיקונים. בעל מקצוע אמין יבוא, יחליף, יגבה את המחיר הסמלי אשר מגיע לו וילך לדרכו. תבדקו טוב-טוב מיהו האדם אותו אתם מכניסים לביתכם.

כתבות דומות

מחשבון שיפוץ

עלות עבודות השיפוצים בישראל: מהו השווי המצטבר וכיצד ניתן להעריך אותו? בישראל מתנהלים מדי יום מאות אלפי תהליכי שיפוצים שהשווי המצטבר שלהם עולה על כ-

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן