אינסטלטור – איש המקצוע למקרים דחופים.

האינסטלטור הוא אחד מאנשי המקצוע החשובים ביותר על מנת לנהל את משק בית כפי שאנו רוצים, ועל מנת לחיות ברמת טובה אנו צריכים שמערכות הביוב והמים יפעלו כפי שצריך. אנו יכולים להיות במצב מאוד לא נעים ואף אסתטי, נזקי מים יכולים לפגוע בכל שטחי הבית בצורה שאנו לא רוצים להגיע אליה. אינסטלטור מקצועי הוא בדיוק איש המקצוע למקרים של נזילות, רטיבות והצפות. אם אתם קולטים ותופסים התחלה של בעיה במערכות הביוב והצנרת, אל תתמהמהו והזמינו בזריזות איש מקצוע אמין, שיגיע בזמן הקצר ביותר על מנת לפתור אתכם מרוע הגזרה השוכנת בביתכם בדמות נזק במערכות האינסטלציה.

שירותי אינסטלטור מקצועי נתנאל שיפוצים
שירותי אינסטלטור מקצועי

שירותי אינסטלטור מקצועי

אינסטלטור מקצועי הוא אחד שיודע לטפל במהירות, מקצועיות ויעילות בכל בעיות הצנרת ומערכות הביוב הביתיות. בעיות אלה יכולות לבוא בדמוית וצורות שונות, כך שעל האינסטלטור שהזמנתם צריכה להיות הבקיאות הרבה ביותר על מנת להתמודד ולהתאים עצמו מבחינת כלי העבודה לכל קריאה. בין העבודות שאליו אתם תצטרכו להזמין אינסטלטור הן סתימות, רטיבות, פיצוץ צנרת, איתור נזילות במצלמה תרמית או בלי, החלפת צנרת ביוב. כיום, בניגוד לימים עברו בהם האינסטלטור עבד רק עם כלים ידניים, יש ברשותו מצלמה תרמית, איתה הוא מאתר נזילות בקלות. מעבר לבעיות הנקודתיות שציינו, עבודות אינסטלציה מהוות גורם אינטגרלי ובלתי נפרד מהליך השיפוצים, במיוחד בשיפוץ מטבח ושיפוץ חדר האמבטיה.

איתור נזילות כבר לא מה שהיה פעם נתנאל שיפוצים
איתור נזילות כבר לא מה שהיה פעם

איתור נזילות – כבר לא מה שהיה פעם.

תחום האינסטלציה עובר שינויים, וזה מקל גם על אנשי המקצוע וגם על הלקוחות. אם בעבר על מנת לאתר את הנקודה הבעייתית שגורמת לנזילה, ובכך גורמת לרטיבות בכל הקיר, היה צריך האינסטלטור לשבור את כל החלק הנגוע – היום הדבר ממש לא ככה. באמצעות מצלמה תרמית חדשנית ומיוחדת, הפועלת על גלי חום ומאתרת את לפי הטמפרטורה את הנקודה המרכזית, בכך עוזרת לבעל המקצוע בכך שהוא יצטרך לשבור רק את החלק הנקודתי. המצלמה התרמית מייעלת את עבודתו של האינסטלטור באיתור נזילות ובעזרתה זמן ההרס וזמן העבודה של איתור נזילות פוחת בצורה משמעותית. תוצאה של כך מטיבה לשני הצדדים, הלקוח לא סובל מעבודה ארוכה בביתו והרס של כל הקיר, לבעל המקצוע לוקח זמן נמוך יותרו בכך יכול לבצע מספר עבודות גדול במהלך היום.

החלפת צנרת ביוב נתנאל שיפוצים
החלפת צנרת ביוב

החלפת צנרת ביוב – גם כשאין בעיות צריך לבדוק ואף להחליף:

היא שוכבת שם, במעמקי הריצוף או בתוך עובי הקורות של קירות ביתנו, בכל זמן שהיא לא גורמת לבעיות אנו נוטים לשכוח מקיומה, אף על פי שאנו משתמשים בה ברוב חלקי היום. זה הזמן להגיד את הדבר שלא כולם רוצים לשמוע, אבל יקל עליכם בעתיד – גם כשהכל טוב זה יכול להיות השקט שלפני הסערה. במיוחד בדירות הישנות, צנרת שלא הוחלפה זמן רב תעלה תתחיל להחליד, וכשזה יקרה הצרות הן רבות. בין אם זה פגיעה ישירה באיכות המים או הנטייה להתפוצץ בקלות, אם לא בדקתם את הצנרת זה בדיוק הזמן.  על מנת לחסוך מכם בעיות בעתיד, כיום מה שמומלץ זה להתקין  צנרת מפלסטיק, היא גם גמישה יותר ולא תתפוצץ מכל מכה וגם לא מעלה חלודה. התקנת צנרת מפלסטיק היא גם מהירה וקלה הרבה יותר מצנרות מתכת וברזל. כשאתם מזמינים איש מקצוע להחלפת צנרת ביוב תוודאו שהוא מתקין את המרכזייה, או החנוכייה בסלנג המקצועי, במקום אסטרטגי ומרכזי. המרכזייה הוא הגוף השולט על כל הצינורות בבית.  לאחר החלפת הצנרת, האינסטלטור יבצע עבורכם בדיקת לחץ מים, כשזרם חלש יעיד על בעיה בהנחת הצנרת ותחויב לבצע שינויים.

איתור נזילות במצלמה תרמית נתנאל שיפוצים
איתור נזילות במצלמה תרמית

איתור נזילות במצלמה תרמית – חברו הטוב ביותר של האינסטלטור:

כפי שכבר קראתם לאינסטלטורים רבים יש כיום חבר קרוב במיוחד, העוזר להם בזמן של רטיבות ונזילות. לחבר קוראים מצלמה תרמית והוא החידוש המהפכני בתחום איתור ותיקון הנזילות והרטיבות. המצלמה עובדת על טמפרטורות, וכיוון שבנקודה בה הנזילה מתחילה המעלות גבוהות יותר, המצלמה תעיד על כך ותצביע על הנקודה אותה חייב בעל המקצוע לשבור. במקום כמו בימי קדם, שבהם על מנת לאתר את שורש הבעיה היה חייב בעל המקצוע לפרק את כל הקיר, כיום אחרי איתור נזילות במצלמה תרמית תספיק לו על מנת לדעת בוודאות מה מקור הבעיה. כשאתם מבחינים בהתחלה של רטיבות תקראו מיד לאינסטלטור, בנוסף לפגיעה בעיצוב ובמראה הדקורטיבי של הקירות, רטיבות יכולה להביא איתה עובש , פטריות וטחב – דברים אשר עלולים להזיק לבריאות הנפשות בבית.

דילוג לתוכן