נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

כמה עולה שיפוץ דירה – תכנון התקציב

נתנל שיפוצים כמה עולה שיפוץ דירה

תכלס כמה עולה שיפוץ במדינת ישראל?

כולם רוצים לשפץ את הדירה – להחליף ריצוף לשפץ את חדר המקלחת, להרחיב את הגינה, לא חסר מה לשפץ. אבל מה לגבי התקציב? לפני שאתם מדמיינים לעצמכם בראש את בית חלומותיכם, עליכם לדעת כמה עולה שיפוץ דירה. הסיבה העיקרית שעליכם לדעת כמה עולה שיפוץ דירה היא האם יש באפשרותכם מספיק כסף לכל מה שאתם רוצים, או שמא עליכם לדחות את השיפוצים, לחסוך עוד כסף ואז להתחייל. אז אחת ותמיד נענה על השאלה: כמה עולה שיפוץ דירה.

כמו בכל דבר בחיים גם עלויות של שיפוץ הדירה אין שחור ולבן, הכל תלוי בפרמטרים משתנים  כגון גודל הדירה, סוג העבודה. עלות שיפוץ הדירה  משתנה מדבר אחד לשני, וכל תזוזה או שינוי יעשה את ההבדל במחיר. לעיתים שינויים קטנים ולא מורגשים ולעיתים השינוי משמעותי ביותר אז מוסיף נפח לא קטן במחיר השיפוצים. אחת הבעיות שבני אדם הרוצים לשפץ את ביתו היא לא לבדוק כמה עולה שיפוץ דירה, ובכך נסחף אל תוך ים האפשרויות אשר הקבלנים פותחים בפניו, ולאחר מכן מגלה שמחירו של שיפוץ הדירה אותו כבר עשה, הגיע במקום עשרות למאות אלפי שקלים. חשוב מאוד להתאים ציפיות ובמיוחד בנושא התקציבי והכספי אל מול הבלן, לשאול אותו כמה עולה שיפוץ הדירה המתוכנן ולראות אם יש באפשרותנו לשלם על העבודה.

על מנת להגיע לשאלה כמה עולה שיפוץ דירה, תוכלו להיעזר במחשבון השיפוץ הדיגיטלי של חברת דקל, המציג בעינכם את המחירון לכל השיפוצים והבניה. מחשבון השיפוץ של דקל נותן את הדגש על הפרמטרים השונים, כגון: מה משפצים, איפה, כמה, אריזה אנשי מקצוע מצריך ועוד.

אז כמה עולה שיפוץ דירה? תשובה לשאלה זו מחולקת לארבע: שיפוץ קטן, שיפוץ בעלות נמוכה, שיפוץ דירה בעלות בינונית ובעלות גבוהה. עלות השיפוצים, מהעלות של השיפוץ הקטנטן ועד שיפוץ דירה בעלות גבוהה, נעה בין 20 אלף שקל ל250 אלף שקל, ואף יכולה להגיע ליותר, תוכלו להעזר במחשבון שיפוץ הכל ברמת היכולת של הלקוח המשתנה מאחד לשני.

דרגת השיפוץעלות משוערת (בש”ח)
שיפוץ דירה קטנטנהעד 30,000
שיפוץ דירה בעלות נמוכהעד 50,000
שיפוץ דירה בעלות בינוניתעד 120,000
שיפוץ דירה בעלות גבוההעד 250,000

שיפוץ דירה קטנטנה :

שיפוץ קטנטן בדירה, או בשפה המקצועית “שיפוץ סטנדרטי” הוא שיפוץ שלא מעט בתים בישראל עושים, שיפוץ כללי העובר של כל הבית ובנגיעות קטנות. התקנת מזגן, עבודות צבע, עבודות פירוק של קירות גבס. שיפוץ זה, שאינו מהווה ומקנה שינוי דרמטי ודרסטי בבית הלקוח, עלותו כבדרך כלל בין 20-30 אלף שקל.

שיפוץ דירה בעלות נמוכה :

עולים מדרגה מהשיפוץ הקטנטן, פה מעורב גם בינוי ופינוי של קירות לבנים, שיפוץ אמבטיה קומפלט,  התקנת דלתות ועוד. בעזרת שיפוץ בעלות נמוכה, שמתאימה כאמור בעיקר לדירות קטנות, יכולה לבצע בהן שינוי ענק ומשמעותי הנראה לעין במבט ראשון ומהיר ככל שיהיו. הרבה אנשים יופתעו שתגידו להם כמה עולה שיפוץ דירה כפי שאתם עשיתם.

שיפוץ דירה בעלות בינונית :

פה כבר הגענו לחלק ולאזור של הכבדים, עבודות שיפוץ אלה באים לפי תכנית עבודה מפורטת לפי פרקים, כל פרק לפי תחום. לשיפוץ דירה בעלות בינונית קיימים בעיקר כשמונה פרקים מרכזיים: עבודות הריסה ופינוי, עבודות בנייה, אינסטלציה, חשמל, ריצוף וחיפוי,  עבודות גבס, צבע ושונות. כל פרק מחולק לעבודות רבות הנעשות בהקפדה, מקצועיות ואחראיות חסרת תקדים. לא מעט אנשי מקצוע מעורבים בשיפוצים בסדר גודל כזה ולכן מדובר בעלות לא זולה.

שיפוץ דירה בעלות גבוהה :

זהו פרויקט שיפוץ הדירה המורכב ביותר, ולכן עלותו מותאמת לו. בשיפוץ דירה בעלות גבוהה נעשים עבודות רבות וכיוצא בזה לוקחים חלק לא מעט אנשי מקצוע. שיפוץ דירה בעלות גבוהה טומן בחובו פעולות קשות ומסובכות כגון פנייה והרכבות ( כ-90 אלף ₪), צבע (40 אלף ₪), פירוק והריסה (25 אלף ₪) ועוד. בעבודות שיפוץ בסדר גודל כזה עובדים בו זמנית קבלן שיפוצים, אינסטלטור, חשמלאי ,נגר, רצף ועוד.

עוד מידה חשוב על: שיפוץ דירה ישנה, שיפוץ דירה להשכרה

שלבי תכנון השיפוץ כוללים: איסוף רעיונות והשראה, עריכת תקציב, בחירת סגנון ועיצוב, אישור תוכנית השיפוץ והתחלת העבודות.

חומרים נפוצים לשיפוץ דירה כוללים: פתחים ודלתות, רצפים, חיפויי קירות, צביעה, חשמל, אינסטלציה, והתקנת ריהוט וציוד לבית.

לשיפוץ דירה נדרש רישיון בניה מותנה בקבלת אישורים ובדיקת בטיחות בנייה על ידי גורמי הרשות.

במהלך השיפוץ ניתן להוסיף תוספים כמו: שינוי תכנית השיפוץ, שדרוג בחומרים, הוספת חדרים או מרפסת ושיפוצים נוספים שיתפקדו במהלך העבודות.

כתבות דומות

מה כרוך בשיפוץ גינה

כשמדברים על שיפוצים האסוציאציה הראשונה שעולה לכמעט כולנו היא שיפוץ חלל הפנים של הבית. חלל הפנים כולל את הסלון, המטבח, חדר האמבטיה וחדרי השינה. למרות

מאחורי השיפוצים – עקרונות מנחים

חברת נתנאל שיפוצים הינה חברת שיפוצים ובניה רבת ניסיון העוסקת בתחום כ-8 שנים. בראשות החברה מספר רב של עובדים המתמחים בכל תחומי הבניה והשיפוצים כגון

איך לבחור קבלן שיפוצים

בואו נגיד את האמת, בתקופת השיפוצים החלק שלו כולם מחכים הוא הסוף, החלק שבו הבית עומד נקי, מעוצב, משופץ ובעל מראה יוקרתי וזוהר. בתקופת השיפוצים

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן