נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

מאחורי השיפוצים – עקרונות מנחים

נתנאל שיפוצים מאחורי השיפוצים עקרונות מנחים

חברת נתנאל שיפוצים הינה חברת שיפוצים ובניה רבת ניסיון העוסקת בתחום כ-8 שנים.

בראשות החברה מספר רב של עובדים המתמחים בכל תחומי הבניה והשיפוצים כגון צבע, ריצוף, עבודות גבס, קרמיקה, שיפוץ, שיקום חדרי אמבטיה ועוד. חברתנו מתחייבת להעניק את השירות המקצועי, הטוב והיעיל ביותר הנעשה על ידי בעלי מקצוע מהטובים ביותר בארץ. אנו מאמינים כי לצד המקצועיות, על השיפוצניק לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר ולהיות קשוב לצרכי הלקוח על מנת לתת את המענה הטוב והיעיל בעיני הלקוח.

אנו מאמינים שלוח הזמנים הנקבע מול הלקוח הוא בראש סדר העדיפויות ומתחייבים לעמידה בזמנים על מנת לא להכניס את הלקוח למצב לא נעים בו ממתין ארוכות לסיום העבודה, חשוב לציין שאת כל זאת אנו עושים במאמצים רבים מבלי לפגוע בעבודה – לכן אנו מאמינים בעבודה זריזה ויעילה, ועם זאת – איכותית ומוקפדת.

השירות אותו אנו מציעים מתחיל בשלב התכנון, אנו שולחים לשטח את השיפוצניק על מנת לראות את משטח העבודה ולהתאים עצמנו מבחינת כלי עבודה, כוח אדם ומתן הצעת מחיר. למרות שאנו דוגלים באמירה בטענה שהלקוח תמיד צודק ופועלנו הוא להפוך את חלומו למציאות, אנו מאמינים שעין מקצועית יכולה לראות דבר הנסתר מזו של המבקש שירות. ולכן, אנו מייעצים ומביאים שלל אפשרויות תוך הצמדות לתנאי השטח והסביבה.

למרות שאנו מגיעים מוכנים לכל פרויקטים ומתכננים את ה-כל עד לפרט הקטן והשולי ביותר, אנו מודעים שיכולים להיווצר “בלתמ”ים” (מקרים בלתי מתוכננים) ובעקבות הניסיון הרב שצברנו בשנים האחרונות, אנו מצליחים לפתור כל בעיה באופן המהיר, היעיל והנכון ביותר. בנוסף לשירותי הבניה אנו מציעים מגוון עבודות מקצועיות כגון עבודות חשמל, אינסטלציה, גבס, נגרות, התקנות מטבחים, ציפויים וחיפויים מפני נזקי מזג האוויר השונים…

חברת נתנאל שיפוצים הינה חברה מהגדולות בישראל, אם למגזר הפרטי ועד למגזר הציבורי. קהל הלקוחות המרוצה מכיר לנו תודה ומדרג באופן קבוע את החברה במקומות הגבוהים ביותר באתרי דירוג בעלי המקצוע, דבר זה בנוסף להמלצות העוברות מפה לאוזן ממקמים את חברת נתנאל שיפוצים כאחת החברות הגדולות האמינות והמקצועיות ביותר בישראל.

חברת נתנאל שיפוצים מתמחה בשיפוץ, בניה ושיקום של חללים הנחשבים למורכבים כגון מטבח וחדרי אמבטיה, אשר מצריכים מיומנות גבוהה של שיפוצניק שיהווה עבורכם את השירות היעיל ביותר המשלב מקצועיות ואסתטיקה מקסימלית. בחברת נתנאל שיפוצים דוגלים לכבד את הלקוח ולצד מקצועיות ויחס אישי אנו עושים כל מאמץ שהעלות תהיה לשביעות רצון הלקוח אבל לא על חשבון איכות העבודה, עובדים עם מבחר החומרים הגדול והאיכותי ביותר שיש לעולם השיפוצים והבניה להציע כדי שבגמר הפרויקט יראו את סימן ההיכר שלנו – איכות ללא פשרות.

לצד מקצועיות ויחס אישי, אנו דוגלים באמינות ושקיפות מלאה אל מול הלקוח. דבר זה בא לידי ביטוי בחוזה המפורט שאנו מראים ללקוח ובו מצוין היקף העבודה, הזמנים, התשלומים והאחריות לעבודה. אנו מוודאים לפני הכל, שכל הדברים מונחים על השולחן, כל הפרטים מסונכרנים במלואם, ורק לאחר מכן – יוצאים לדרך המשותפת…

כתבות דומות

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן