נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

מה כרוך בשיפוץ גינה

מה כרוך בשיפוץ גינה נתנאל שיפוצים

כשמדברים על שיפוצים האסוציאציה הראשונה שעולה לכמעט כולנו היא שיפוץ חלל הפנים של הבית. חלל הפנים כולל את הסלון, המטבח, חדר האמבטיה וחדרי השינה. למרות שגם הגינה נכללת כחלק מהנכס השייך לכם, ואתם נורא נהנים לשהות ולהעביר את זמנכם הפנוי בחיק גינתכם, רוב האנשים יסתפקו בהזמנת גנן מקצועי על מנת לטפל בגינה, למרות שלא כך הדבר ולעיתים אנו זקוקים לשיפוץ ממש לגינה. אז מה כרוך בשיפוץ גינה?

לשפץ את הגינה זה אתגר לא פשוט הדורש השקעה וזמן. צריך לתכנן הכל היטב, ולשים לב לכל הפרטים. זה ללא ספק עלול להיות תהליך מורכב, הדורש הבנה וידע מקצועי בתחומים שונים ומגוונים. יש לדאוג לכל הצמחייה, לטפל, להחליף, לעקור שורשים מזיקים. בכל הקשור לצנרת הישנה, לדאוג להחליף לעיתים קרובות את כל הריצוף, לבחון מחדש את תפיסת המרחב ולבנות את החומה המקיפה. לשפץ גינה בבית פרטי או בבית משותף, זה עניין רציני ומורכב שדורש אנשי מקצוע היודעים באמת את המלאכה. קבלן שיפוצים מורשה ומקצועי וצוותי עובדיו ידאגו באהבה, מקצועיות, אמינות ויעילות לכל מה כרוך בשיפוץ גינה.

מה שכרוך בשיפוץ גינה היא מסכת מלאכות רבות המצריכות תעסוקה מרובה של אנשי מקצוע רבים מתחומים שונים. חשמלאי, אינסטלטור, שיפוצניק וגנן הם חלק מהצוות אשר יעבור לכם בגינה על מנת לגרום ולהפוך אותה מגינה מוזנחת ושבורה לפינה הירוקה והשקטה שלכם, זאת שתלכו אליה כל פעם שתחפצו בשקט מכל תעסוקת היום וההמולה הרועשת. כל צוותי אנשי המקצוע יהוו ויקנו עבורכם חוויה מושלת של גינה ירוקה, שקטה, מטופחת ויפה. אז בואו נעבור על כל מה שכרוך בשיפוץ גינה, שלב שלב ונראה מי אחראי על כל החלקים במלאכת השיפוץ.

תכנון הקמת גינה:

במקרה ואתם מקימים גינה מאפס חשוב מאוד לשבת ולתכנן בכובד ראש את הגינה לפרטי פרטים. תכנון גינה כלולים את המיקומים הרציונליים והריאליים של מערכות ההשקיה, החיפוי, סוג האדמה, הצמחים, הברזים ובעצם כל מה שיש בגינה. ללא תכנון המה כל מה שבנינו אחרי פשוט לא יהיה יעיל בצורה בה היינו רוצים. בתכנון הגינה יעבדו יחד קבלן השיפוצים, הגנן, החשמלאי האינסטלטור והרצף.

הקמת הגינה בפועל:

אחרי התכנון הגיע השלב בו מתחילים בהקמת ובשיפוץ הגינה בפועל.

החלק הנראה ברור מאליו בכל גינה הוא הנוכחות הירוקה של הדשא, אך גם פה יש התלבטות לא קטנה, בין דשא טבעי ואורגני לבין דשא סינטטי. לשניהם יתרונות וחסרונות רבים אך הבולטים שבהם הוא המראה הטבעי אל מול האפשרות שאין צורך בגיזום והשקיה. לאחר בחירת הדשא יש להכין את תערובת האדמה והקומפוסט, אשר מכיל ומזין את הצמח ומאפשר לו אריכות ימים. מערכת השקיה היא בוודאי הדבר ההכרחי ביותר בגל גינה, ובהקמתה מסמלים כמעט את כל מה שכרוך בשיפוץ גינה.  חלק נכבד מהקמת גינה ושיפוצה הוא כמובן הריצוף, בגינה חדשה לגמרי בהיעדר ריצוף קיים המצב פשוט יותר, מתקינים צנרת ואת ועליו מתקינים את הריצוף הניבחר, אם לא כך הדבר וכבגר יש ריצוף לגינה יש לעקור את הריצוף ולהתקין חדש, דרך טובה ונוחה יותר, החוסכת בכסף, היא להדביק את הריצוף החדש על הקיים, אך לא תמיד הדבר אפשרי.

מלבד הצמחייה, ההשקיה מה שנותן את הטון בגינה המרווחת שלכם היא מערכת התאורה, אלמלא התאורה בגינה גם אם הכל יישב במקום לא תרצו לשהות את זמנכם ולרבוץ בגינה חשוכה, לכן חשוב למצוא חשמלאי מקצועי שמבין בתאורת חוץ וגינה בפרט.

צמחייה וקישוטים:

מלבד הדברים המרכיבים את כל מה שכרוך בשיפוץ גינה יש גם את הדברים שהם מותרות:

צמחים: נכון שיש כאלה מעדיפים כמה שיותר מרווח ופחות צמחים מלבד הדשא, אבל בנינו, מה יותר כיף מלקום לגינה ירוקה ופורחת. יש כמה סוגי גינות המשתנות לפי הצמחים שבשטחה, עליכם לבחור מהו הגינה המתאימה לאישיות שלכם. גינת פרי, גינת נוי, גינת תבלינים או עצים. המגוון עצום.

קישוטים: לא מעטים האנשים שמכניסים לגינתם קישוטים מלבד הצמחים, כגון גמדי גינה, דחלילים או פסלים כאלה ואחרים. כיום האפשרויות רבות כגון בריכות נוי, מזרקות ועוד.

כתבות דומות

ריצוף חצר

ריצוף חצר או ריצוף גן הפכו לטרנד לוהט בשנים האחרונות. הסיבה פשוטה מכיוון שכאשר החצר או הגן מרוצפים הם נראים פחות מוזנחים, צריך להשקיע בהם

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן