נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

מחשבון שיפוץ בית – משנים את כללי המשחק

מחשבון שיפוץ לבית נתנאל שיפוצים

אם החלטתם לשפץ את הבית ואתם לא רוצים להסתמך רק על המחיר שנתן לכם קבלן השיפוצים בהצעת מחיר מהפחד שהוא נוקב ממחיר מופקע, אתם יכולים לברר את מחיר השיפוצים בעצמכם, איך? בעזרת מחשבון שיפוץ בית. מחשבון שיפוץ בית הוא מחשבון דיגיטלי הנותן לכם את הצעת המחיר המדויקת ביותר על בכפוף למחירון “דקל” – דקל הינה קבוצת המוציאה שלוש פעמים בשנה מחירון המוכר בכל ענף הבניה של חומרים ועלויות בניה. מחשבון שיפוץ בית הוא קל ונוח מאוד לשימוש עד שכל אדם, אפילו בלי אוריינטציה דיגיטלית וידע במחשבים ידע לתפעל אותו בקלות. מחשבון שיפוץ בית מאחסן בתוכו את כל הפרמטרים של עולם וענף השיפוצים והבניה כגון: מספר החדרים, סוג השיפוצים והעבודה, איכות החומרים ומספר אנשי המקצוע המצריך עבודה זו, ככל שהיקף העבודה גדול יותר כך יעשה שימוש במספר רב יותר של אנשי מקצוע שונים, ובאופן  טבעי מחיר השיפוץ יעלה יותר.

מי יכול להשתמש במחשבון שיפוץ בית?

מחשבון שיפוץ בית משמש את כולם, לקוחות ואנשי מקצוע כאחד. מצד הלקוחות הוא בא על מנת להשרות ביטחון ולהגיע בעצמם אל המחיר הרצוי בכפוף ליכולת הפיננסית ולתקציב שהקצו לשם התחלת תהליך השיפוצים, לעיתים יש קבלני שיפוצים ואנשי מקצוע רבים שמעלים את המחיר משתי סיבות, אחת היא כמובן להעשיר את כיסם ולצבור רווח גדול יותר ושכר עבה יותר על עמלם. סיבה שניה, כידוע רוב האנשים אוהבים להתמקח, ואנשי המקצוע מפחדים שאם יגידו מחיר סטנדרטי, לשם הדוגמה , 100 ₪, אנשים יעשו הכל להוריד גם אם זה רק ל-99 ₪, אז מראש אומרים  101 על מנת לרדת למחיר ההתחלתי של 100. את אנשי המקצוע משרת מחשבון שיפוץ בית בכך שהוא מורה על כמות החומר הנדרשת, עלותו ונותנת את מחירם של כל סוגי החומרים שיש כיום בשוק. איש מקצוע מתחיל יכול לבדוק במחשבון שיפוץ בית ולראות בדיוק כמה מגיע לו על העבודה שהוא עתיד לעשות, בכך גם אם יסכים לרדת במחיר ולבוא לקראת הלקוח, ידע איפה הגבול ומתחיל כבר לא שווה לו לרדת יותר.

מחשבון שיפוץ בית הוא לא כמו מחשבון מתמטי אשר אפשר למצוא אותו בשלל חנויות מכשירי הכתיבה, אלא הוא נמצא ברשת האינטרנט עמוק בתוך אתרי חברות הבניה והשיפוצים, וכן באתרים של אנשי מקצוע בתחום. בלחיצת עכבר תוכלו לסמן את כל מה שאתם מעוניינים, אילו חלל את עומדים לשפץ בבית, איזה גודל, מה סוג השיפוץ ועם אילו חומרים אתם רוצים שבעל המקצוע יעבוד. תוך שניות מחשבון שיפוץ.

מחשבון שיפוץ בית מבית היוצר של קבוצת דקל נחשב בפה אחד לשם דבר ולקונצנזוס בכל ענף הבניה בשל הניסיון, המקצועיות והיושרה של קברניטי חברת וקבוצת דקל. בעקבות שנים של ניסיון ופיתוח רב של ענף הבניה והשיפוצים, נבחרו אנשי קבוצת דקל להוביל את הענף ולהקים את המחירון, המתפרסם שלוש פעמים בשנה, מתעדכן ומשתנה כל הזמן לעיני אנשי המקצוע והלקוחות הרבים. אנשי קבוצת דקל אמרו שפיתוח מחשבון שיפוץ בית הוא אחת מספינות הדגל של החברה, והוא הפך עד מהרה לגאווה ולפופולרי במיוחד בקרב כל מי שמתעסק ופועל בענף הבניה והשיפוצים. מחשבון שיפוץ בית עזר עד כה ללא מעט אנשים, בעצם כמעט כל מי ששיפץ את ביתו בשנים האחרונות עשה שימוש כזה אחר, בעצמו או בדרך עקיפה דרך איש המקצוע במחשבון שיפוץ בית מבית קבוצת דקל. מחשבון שיפוץ בית שינה ללא ספק את כללי המשחק בענף הבניה, ואפשר לחלוטין לחלק את התחום לתקופה של לפני הוצאתו ואחרי הוצאת מחשבון שיפוץ בית.

כתבות דומות

שיפוץ דירה וחידוש הבית

שיפוץ בית בעבודות גבס רבים בוחרים לבצע עבודות שיפוץ דירה וחידושו בעזרת גבס וכנראה שיש סיבה לכך. אחד הדברים הנפלאים בגבס, מעבר למחירו הזול באופן

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן