נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

סוגי ריצוף לבית – החלטתם לשנות את מראה פנים הדירה שלכם? ריצוף חדש הוא חלק בלתי נפרד 

סוגי ריצוף לבית

בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים לחדש את כלל מראה דירתם בעזרת שיפוץ קוסמטי. חלק משמעותי בשיפוץ הקוסמטי הוא החלפת הריצוף הקיים. חושבים להתחיל בהליך שיפוץ קוסמטי לשינוי מראה פנים הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. נתנאל שיפוצים עוסק בתחום מזה שנים ארוכות ומסייע ללקוחות רבים בכל שלבי השיפוץ הנדרשים. רגע לפני שאתם יוצאים למסע השיפוצים שלכם, כדאי שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. בהמשך המאמר נגע בשלל סוגי ריצוף לבית לרבות ריצוף גרניט פורצלן, ריצוף דמוי דק, ריצוף פרקט ועוד. מעבר לכך, נציג מספר טיפים מקצועיים לבחירה נכונה של סוגי הריצוף בפרט וכלל הרהיטים השונים בכלל. בחירות נכונות יבטיחו לכם שיפוץ מיטבי המתאים לטעמכם האישי ולקו העיצובי האחיד בו בחרתם לעצב את דירתכם.

כל מה שאתם חייבים להכיר על כל סוגי הריצוף הקיימים טרם מעמד הבחירה

אז ראשית, חשוב לפתוח ולומר שבשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בביקוש למבחר גדול של סוגי ריצוף לבית. אם עד לפני מספר שנים מרבית האנשים בחרו סוגי ריצוף לבית בצבעים בהירים ובגדלים אחידים, כיום יש מבחר עשיר של סוגי ריצוף לבית בכל הצבעים, הגדלים והגימורים שתבחרו. עליית הביקוש הובילה את היצרנים למלא את צורכי הלקוחות, כך שכיום יש מבחר עשיר במיוחד. לפני שאתם יוצאים למעמד הבחירה של סוגי ריצוף לבית שלכם, חשוב שתכירו את הסוגים, הגדלים, הצבעים והגימורים המבוקשים ביותר כיום. נתנאל שיפוצים ממליץ לכל לקוחותיו לערוך מעין סינון לפני ההגעה למעמד הרכישה. לא מעט אנשים שמגיעים למעמד הבחירה ללא כל הכנה מוקדמת מופתעים לגלות כמות אדירה של צבעים, גדלים, גימורים וסגנונות – מה שמוביל לבלבול של ממש.

כך תצליחו לבחור נכון את הריצוף המתאים ביותר הן לטעמכם האישי והן לקווי העיצוב הבולטים בדירתכם

במטרה להימנע מבלבול מיותר שברוב המקרים מוביל לבחירות לא נכונות, חשוב לערוך סקר מקיף אודות כל סוגי ריצוף לבית טרם מעמד הבחירה. בשורות הבאות נגע בכמה מהסגנונות והגימורים המבוקשים ביותר כיום.

  • גודל הריצוף

ראשית, חשוב לגעת בגודל הריצוף. עד לפני שנים לא רבות כל דירות המגורים רוצפו בריצוף קטן במיוחד.ישנן דירות המרוצפות בריצוף בגודל של 15 ס”מ על 15 ס”מ. אחרות רוצפו בריצוף מעט גדול יותר בגודל של 30 ס”מ על 30 ס”מ. בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בגודל הריצוף. כיום מרבית סוגי ריצוף לבית בגודל גדול משמעותית. עד לפני שנים בודדות מרבית הבתים החדשים שנבנו כללו ריצוף בגודל של 60 ס”מ על 60 ס”מ. לאחרונה גם ריצוף זה נחשב לקטן שרבים בוחרים לרצף את דירתכם בריצוף גדול יותר בגודל של 80 ס”מ על 80 ס”מ או אף מטר על מטר. חשוב להדגיש שבמרבית המקרים האריחים הגדולים מרצפים את החללים המרכזיים ולעיתים גם את חדרי השינה. חללים כמו מקלחות, שירותים או מרפסות ברוב המקרים מרוצפים בריצוף קטן יותר. נתנאל שיפוצים מדגיש שכיום ניתן למצוא סוגי ריצוף לבית בצורות משתנות – בעיקר מלבניות.

  • סוג הריצוף

מעבר לגודל הריצוף שלכם, חשוב שתכירו גם את סוג הריצוף. בין כלל סוגי ריצוף לבית, המובילים ביותר הם: ריצוף גרניט פורצלן, ריצוף דמוי דק או ריצוף פרקט. כל סוגי ריצוף לבית מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של צבעים, סגנונות וגימורים לבחירתכם. נתנאל שיפוצים ממליץ לכל לקוחותיו להקפיד על התאמה בין צבעי הריצוף לבין הצבעים השולטים בעיצוב הדירה כולה. לא מעט אנשים מגיעים למעמד הבחירה של סוגי ריצוף לבית ובוחרים את הריצוף היפה ביותר ללא כל התאמה לצבעים השולטים בחלל דירתם. לכן, חשוב להקפיד על בחירה המשלבת בין טעמכם האישי לבין הצבעים השולטים בפנים הדירה שלכם.

  • גימור הריצוף

כיום יש מספר אפשרויות גימור למרבית סוגי ריצוף לבית. עד לפני מספר שנים האפשרות הבלעדית הייתה גימור מט. בשנים האחרונות נכנסה אפשרות נוספת לשוק – גימור מבריק. לא מצליחים לבחור בין האפשרויות השונות? הכירו את הגימור המשולב, גימור לפטו.

גימור מט – הגימור המט מתאפיין ביציבה טובה יותר, כך שאם אתם חוששים מפני החלקה, זה הריצוף עבורכם. כמו כן רבים בוחרים בו בגלל השמירה על המראה הנקי, גם שלא תמיד הכל באמת נקי.

גימור מבריק – הגימור המבריק מתאפיין בנראות מרשימה יותר מהגימור המט. אך החיסרונות המרכזיים בגינם רבים עדיין מעדיפים את הגימור המט הם ההחלקה על הריצוף והבטלת כל לכלוך קטן.

גימור לפטו –  לא מצליחים לבחור סוגי ריצוף לבית בגימור מט או מבריק? גימור הלפטו יוכל לעזור לכם בכך. סוגי ריצוף לבית בגימור מט הם אריחים המשלבים את המבריק והמט גם יחד. שילוב זה כולל את כל היתרונות של סוגי הגימורים השונים. מצד אחד המראה יוקרתי ומרשים, ומצד שני הריצוף אינו מחליק ואינו מבליט כל חתיכת לכלוך קטנה.

נתנאל שיפוצים ממליץ לכל לקוחותיו לבחון היטב את כל סוגי ריצוף לבית לפני מעמד הבחירה. היכרות נרחבת עם כמה שיותר דגמים, צבעים, גימורים וסגנונות תאפשר בחירה נכונה ומותאמת הן לטעם האישי והן לצבעים המנחים בעיצוב הבית. בחרתם סוגי ריצוף לבית? הגיע הזמן להתחיל בעבודות. ישנן שתי אפשרויות:

  • פירוק הריצוף הקיים והנחת ריצוף חדש

אפשרות זו יקרה יותר ודורשת זמן עבודה ארוך.

  • הדבקת הריצוף החדש על הריצוף הקיים

אפשרות זו זולה בעשרות אחוזים ומאפשרת לכם ליהנות מריצוף חדש תוך זמן קצר.

כתבות דומות

למה לעשות שיפוץ בניין

מה הדברים שחשוב לקחת בחשבון כשמתכננים שיפוץ בניין? שיפוץ בניין הוא מהלך חשוב ומשמעותי, שלא רק משפר את חזון הבניין ומעלה את ערכו, אלא גם

שיפוץ בית ישן

שיפוץ בית ישן זו משאת נפשם של רבים. אולי זה גם החלום שלכם. בין אם רכשתם דירה ישנה ואתם מעוניינים לשפץ אותה בגלל צרכים טכניים

איך בוחרים קבלני שיפוצים?

אחת הדילמות העיקריות, העולה בכל פרויקט שיפוצים – היא בחירת בעלי המקצוע. התחום לא מספיק מפוקח בישראל וקל להיתקל בשיפוצניקים שאינם אנשי מקצוע אמינים, עד

כל היתרונות של ריצוף דמוי דק

ריצוף דמוי דק התחליף המושלם? מנסים לבחור את הריצוף החדש והיפה ביותר לבית שלכם? לא יודעים איזו אופציה תהיה מוצלחת יותר מאחרות? אם כך, אולי

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן