נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

סוגי ריצוף פנים

סוגי ריצוף פנים

ריצוף הוא המשענת אליה אנו הולכם ומניחים את כל החפצים שלנו בין אם זה בבית, או במקומות ציבורים. מקומות ללא ריצוף מעוצב ואיכותי יהיו מלאי לכלוך, חול ואבק, ולא משנה כמה נשקיע במראה הכללי של הבית, בהיעדר אריחים וחיפויים בריצוף המקום יראה מוזנח למדי. לפיכך, הריצוף הוא ללא ספק בין עבודות השיפוץ החשובות ביותר, ועל מנת לדעת אילו אריחים מתאימים לכם, אתם חייבים להפגין בקיאות מלאה בכל הקשור לסוגי ריצוף פנים אל מול אנשי המקצוע, כי מה לעשות, בכל תחום יהיו את אלה שמנצלים את חוסר הידע של הלקוחות והאדם הממוצע לטובתם. אל תגיעו מחוסרי ידע על עבודות ריצוף וסוגי ריצוף פנים לפגישות עם אנשי המקצוע, חשוב שתבינו בכל מושגי ורבדי המקצוע, כי בכל זאת – בסוף רק אתם תישארו עם הריצוף והגימור.

סוגי ריצוף פנים והשירותים הנלווים

הסבר על סוגי ריצוף פנים זה לא דבר שאפשר לתת על רגל אחת מרוב שיש אפשרויות רבות מדי מכוון שישנם חללים רבים בעיצובים שונים שדורשים ריצוף כגון ריצוף סלון, ריצוף חדרי שינה, ריצוף מקלחת ועוד. בריצוף פנים טמונים סוגים של אריחים רבים, טבעיים ומלאכותיים, מוכרים פחות ומוכרים יותר כמו ריצוף פרקט. גם בריצוף הפרקט יש את הפרקט הטבעי והמלאכותי וכל אחד מביא איתו יתרונות וחסרונות.

ריצוף סלון – מרכז הבית

אחד הדברים המרכזיים בריצוף הפנים הוא כמובן הסלון, אותו חדר מרכזי בבית זוכה להתייחסות רבה כשבוחרים ריצוף. חדר הסלון זוכה ליחס מועדף ופופולרי בקרב האנשים הרוצים לשפץ ולבצע ריצוף ויש מגוון רחב מאוד סוגי ריצוף פנים לסלון, מה שמקשה על בחירה. ההתמקדות העיקרית היא בין ריצוף בהדבקה לריצוף חדש. ריצוף חדש הוא העבודה הקלאסית שעושה הרצף המקצועי. פירוק הריצוף הקיים והתקנה של האריחים החדשים שבחרתם לריצוף סלון. חשוב לדעת שאם עושים ריצוף חדש חשוב שבעל המקצוע יהיה מספיק מקצועי על מנת לא לפגוע בצנרת. ריצוף בהדבקה אמנם זול יותר, וחוסך המון בלגן וזמן המתנה לסוף הפרויקט אבל חשוב לדעת שבריצוף בהדבקה אין לבצע עם אריחים טבעיים וזכות הבחירה בינם למלאכותיים נלקחת מכם. כשהצנרת מלאת חלודה ואף ישנה חשוב להחליף אותה ואין לבצע ריצוף בהדבקה.

ריצוף פרקט – מראה קלאסי ועשיר

סוג נוסף מפורסם משלל סוגי ריצוף פנים הוא כמובן ריצוף פרקט. הפרקט, אותו ריצוף מעץ עשיר ומלא מקנה ללקוחות המבקשים להתקין אותו מראה קלאסי, איכותי יוקרתי ומיוחד מאוד. חשוב לדעת כמה דברים על ריצוף פרקט לפני שממהרים להתקין אותו. ראשית, כמו כל ריצוף טבעי הוא אינו יכול לבוא בהדבקה, אלא רק כריצוף חדש. דבר שני המהווה בעיה בפרקט, הוא אמנם קל מאוד לתחזוקה ומספיק להעביר רק מגבון לח והוא נראה כמו חדש, אבל רגיש ביותר למים, במצב של הצפה ורטיבות, כמו פיצוץ בצנרת, כל הפרקט מתקלה ונהרס. הסוג השני הוא פרקט לימנציה . את סוג הפרקט הזה אפשר להתקין כריצוף בהדבקה, אך הוא נותן ומקנה מראה פחות עשיר וזהר, וכך גם אריחיו.

ריצוף מקלחת – יפה ובטיחותי

המקלחת כחדר רטוב ולח זוכה ליחס מיוחד גם כשמדובר בריצוף. לא כל סוגי ריצוף פנים והאריחים מתאימים לחדר האמבטיה, ובשביל למנוע החלקה ופגיעה פיזית בדיירי הבית, חובה להתקין אריחים מותאמים למקום בעל רטיבות גבוהה. אריחים אנטי סליק, מונעים החלקה, ניתן למצוא במגוון רחב של אריחים ודגמים. אפשרות נוספת אפשר לקנות ולהתקין אריחים רגילים ולצפות אותם באמצעות חומרי חיפויי מיוחדים המונעים החלקה ורטיבות ממושכת.

כתבות דומות

כמה עולה שיפוץ דירה 3 חדרים

עלות שיפוץ דירה 3 חדרים כיום בישראל יש לא מעט דירות המאוכלסות על ידי שלל אזרחיה בכל חלקי הארץ. בתחום הדירות קיימים גדלים שונים, וכשרוצים

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן