נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

צביעת קיר גבס – מוסיפים צבע לחיים:

צביעת קיר גבס

לא מעט האנשים שחושבים דרך הכיס, ואם הדבר אותו הם רצו לרכוש יקר עבורם הם ילכו ויחפשו חלופה במחיר זול יותר. הדבר הזה מובן מאליו, במיוחד עקב יוקר המחייה ההולך וגובר, אבל גם לצד החיסכון בכסף גם לחיקויים הזולים יחסית יש את הבעיות שלהם, כאלה שיכולים לפגוע בכם בעתיד, במיוחד כשמדובר על האיכות. למרות שהחיקוי נראה אחד לאחד כמו המקור, לא תמיד הוא באותה איכות. יש מקום אחד שבו אתם יכולים למצוא מוצרים ועבודה שהיא גם דומה למקור, באיכות נמוכה יותר – ולמרבה ההפתעה עומדים באותו האיכות. לדבר הזה נקרא קירות גבס. לא סתם יותר ויותר אנשים מחליטים להכניס את קירות הגבס אליהם הביתה בעת השיפוצים, אך כאן המקרה הפוך – בכל גן העדן יש נקודה אחת שיכולה להרוס וזה צביעת קיר גבס, קירות הגבס מגיעים בלבן, דבר אשר יכול לפגוע בעיצוב הבית.

שירותי צביעת קיר גבס

האם צביעת קירות נחשבת כחלק משיפוץ כללי לדירה? האם קבלן המבצע שירות שיפוץ כללי מחויב גם לתאם עם מהנדס או אדריכל במידה ויש צורך בתוספות בנייה? האם השיפוץ מתייחס רק לחלק הפנימי של הבית או גם לקירות החיצוניים של המבנה ושיפוץ גינה? שיפוץ כללי לבית זו כותרת רחבה למגוון פעולות, חלקן קוסמטיות בלבד וחלקן מורכבות וקשורות לשבירת קירות, בנייה ושדרוג תשתיות. כדי להימנע מאי הבנות, הטיפ השני הוא לסכם מראש מול החברה את תכנית השיפוצים ומה היא כוללת. בתכנית צריך להופיע מי אחראי לכל חלק, אלו אנשי מקצוע ישתתפו בתהליך ומהי הכשרתם. כמו כן, חשוב לסכם את העלויות של הסעיפים השונים ולקבוע לוח זמנים לתחילת העבודה וסיומה. כשיש תכנית מקצועית, חלוקת תפקידים ברורה ותמחור נכון של העבודה, הסיכוי לאי הבנות יורד בצורה משמעותית. ואם בכל זאת תצוץ בעיה? לקבלן שיפוצים מיומן יש ניסיון רב והוא יוכל להציע פתרונות כדי להתגבר על התקלות השונות.

צביעת קיר גבס חדש – עיצוב מושלם מגיע בצבעים:

כאמור, לא מעט האנשים שמעדיפים לבנות בבית באמצעות גבס, היא עבודה זולה יותר אך נותנת איכות לא פחותה קיר לבנים, וגם זמן העבודה וההמתנה לראות את הגימור הסופי מתקצר בבערך בחצי. אולם, כמו שכבר אמרנו, גם בדברים הטובים ביותר אפשר למצוא נקודה אחת שתהרוס הכל, אמנם בקירות גבס קשה למצוא נקודה כי היא כולה בלבן, כמו שלבטח הבנתם, הבעיה המרכזית היא הצבע המשעמם של קירות הגבס, בעיקר של קירות הגבס החדשים. על מנת לשנות את המצב יש אפשרות לצביעת קיר גבס חדש, אבל לשם כך יש לעקוב אחרי כללים פשוטים. ראשית יש לוודא שהקיר שעתיד להיצבע יהיה נקי למשעי מלכלוך, אבק ושיערות, ולשם כך יש להעביר מטאטא נקי לאורכו לרוחבו של קיר הגבס.  חשוב לזכור שאם יש אלמנטים נוספים באזור שברצונכם לצבוע, כמו משקופים של חלונות סמוכים, נישות וכדומה, עליכם לצבוע אותם תחילה, לאחר התייבשות לכסות בנייר דבק ולעבור למלאכת צביעת קיר גבס.

ישנם הבדלים אם מדובר על צביעת קיר גבס ישן או צביעת קיר גבס חדש.  אם זה קיר גבס חדש שדורש צביעה אז הדבר אינו בעייתי, וכל מה שצריך לעשות זה ללכת אחר ההנחיות כפי שפירטנו למעלה. אך עם זאת, במידה ומדובר בקיר ותיק, תחילה צריך לבדוק שהוא לא סובל מקילופים, מנזקים או מחורים. אם יש חורים או סדקים, נטפל בהם עם חומרים המיועדים למטרה זו כמו שיטרוק או יוניפלוט. כמובן נחכה שהשפכטל יתייבש ונחליק אותם באמצעות נייר שיוף.

צביעת נישות גבס – הדבר הראשון שצובעים בבית:

נישות גבס הפכו לטרנד מוביל בכל הנוגע לשיפוצים קטנים בבית. הם נוחים לבנייה וגם לפירוק כשצריך ועוזרים לניצול מקסימלי של החלל.  ישנם לא מעט סוגי נישות גבס כגון נישה לטלווייזיה,  מתחת למדרגות, או במקום מזנון ושידת מדפים. צביעת נישות גבס מתפרש בעיני הציבור הרחב כדבר פשוט אשר כל אחד יכול לבצע בקלות, אמנם במציאות, כמו עם צביעת קיר גבס, הדבר לא תואם את תפיסת הקהל. מומלץ ביותר להזמין צבעי גבס מקצועניים על מנת לקבל רמת גימור איכותית.   

כתבות דומות

איך בונים קיר גבס

בניגוד לדעה הרווחת שבניית קירות גבס היא נחלתם הבלעדית של אנשי המקצוע וקבלני הגבס בלבד, כיום גם אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם בשיטת DIY ,

מדריך לשיפוץ דירה בתקציב נמוך

בפוסט זה, אנחנו בודקים דרכים שונות לשפץ את הבית שלך בלי לבזבז הרבה כסף. נשתף טיפים איך להשתמש שוב ברהיטים ישנים, למצוא חומרים זולים, לעשות

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן