קבלן שיפוצים אמין

מחפשים דרך לחסוך בעלויות השיפוץ בבית? יש דברים רבים שאתם יכולים להתפשר עליהם, אך קבלן שיפוצים אמין הוא לא אחד מהם. חברת נתנאל שיפוצים מסבירה למה אתם צריכים לבחור קבלן שיפוצים אמין, ויש לכך לפחות 3 סיבות טובות.

 

הסיבות לבחירת שירותי קבלן שיפוצים אמין

הסיבה הראשונה לכך שאתם צריכים לבחור קבלן שיפוצים אמין, היא כדי שתוכלו להיות רגועים מבחינה בטיחותית. משפחות רבות אשר משפצות את הבית, גם מחליפות דלת כניסה ולעתים עוברות להתגורר בדיור זמני עד שהשיפוצים יסתיימו. המשמעות היא שקבלן השיפוצים מחזיק במפתחות החדשים לביתכם. איך תדעו שהוא לא משכפל עותק נוסף ומעביר הלאה? שצוות העובדים לא עושה שימוש או לוקח חפצים מהבית? רק באמצעות העסקת קבלן אמין. הסיבה השנייה היא כדי להבטיח עמידה בלוח זמנים. שיפוצים נוטים להימשך ולהתארך ויש לא מעט עיכובים ותקלות לא צפויים, אך קבלן אמין ידע להעריך את הזמן בצורה נכונה ולעמוד ביעדים שהובטחו. הסיבה השלישית היא בגלל המחיר. מעוניינים בשיפוץ סלון? שיפוץ חדר שינה? שיפוץ מרפסת? ואולי שיפוץ כללי של כל הבית? רק קבלן אמין ייתן לכם הצעת מחיר הוגנת, שתכלול את כל הסעיפים גם במקרה של שיפוץ קטן וגם במקרה של פרויקט שיפוצים בהיקף גדול. כך לא יצוצו פתאום הוצאות בלתי צפויות שלא לקחתם בחשבון.

נקודות נוספות בבחירת קבלן לשיפוץ חדר שינה

המרחב האינטימי שלכם, מקום המפלט מכל הרעש והעומס היומיומי, הפינה השקטה שלכם בבית – כן, אנחנו מתכוונים לחדר השינה. אם החלטתם שאתם מעוניינים בשיפוץ חדר השינה, כדאי שתעשו זאת באמצעות קבלן שיפוצים אמין. מלבד אמינות, חשוב לפנות לקבל שיפוצים מתמחה בשיפוץ חדר שינה ולבקש ממנו לראות עבודות קודמות, כדי שתוכלו להתרשם מהסגנון והאפשרויות השונות. כך תוכלו להרוויח 2 דברים:
● להתרשם מסגנון העבודות של הקבלן ורמת הגימור.
● לקבל רעיונות כיצד לשפץ את חדר השינה הפרטי שלכם.
אגב, שיפוץ חדר שינה אינו חייב להיות יקר. לעתים החלפת ריצוף לפרקט או צביעה, הם כל מה שצריך כדי לשנות את מראה החדר בתקציב מוגבל.

שיפוץ סלון בתקציב נמוך

גם שיפוץ סלון ניתן לעשות בתקציב נמוך יחסית ובנקודה זו שוב ניכר היתרון של קבלן שיפוצים אמין. איש מקצוע הגון וישר, ידע להמליץ לכם על עבודות שיפוצים שישנו את מראה החדר מקצה לקצה, ולכוון אתכם לבחירות הנכונות מבלי לחרוג ממסגרת התקציב שנקבעה לטובת העניין. שיפוץ סלון יכול לכלול בניית קירות או נישות גבס, הנמכת תקרה, ריצוף פרקט דמוי עץ, ריצוף באמצעות הדבקה, צביעת קירות, חיפוי אחת הפינות וכמובן בחירת רהיטים או התאמת מוצרי טקסטיל, אבל זה כבר החלק שלכם או של מעצבת פנים. בשל ניסיונו הרב וקשריו עם אנשי מקצוע שונים, הקבלן יוכל להציע לכם חלופות איכותיות אך לא יקרות.

שיפוץ מרפסת כחלק משיפוץ הבית

כחלק משיפוץ הבית, ניתן להחליט גם על שיפוץ מרפסת. שיפוץ מרפסת יכול להיות נקודתי כמו הוספת שקעי חשמל או הכנה לברז מים אך ניתן גם להתקין פרגולה, לסגור למרפסת שמש מקורה (מותנה בקבלת היתר) ואפשרויות רבות נוספות. חברת נתנאל שיפוצים היא חברה העוסקת בתחום השיפוצים ומתמחה במתן שירותים ללקוחות פרטיים. החברה מציעה מגוון שירותי שיפוץ כולל שיפוץ חדר שינה, שיפוץ סלון, שיפוץ חדרי רחצה ושיפוץ מרפסות, כאשר כולם יבוצעו על ידי קבלן שיפוצים אמין ורשום, בעל ניסיון רב והמלצות. הקבלן יגיע עם צוות עובדים ברכב מאובזר בציוד חדיש, בהתאם להיקף השיפוצים ויוודא שהפרויקט מתנהל לפי לוח הזמנים שנקבע ובמחיר שסוכם.

דילוג לתוכן