קבלן שיפוצים מומלץ

בין אם אתם מחפשים קבלן שיפוצים מומלץ לתיקונים קטנים בבית או לשיפוץ כללי גדול, אתם צריכים לדעת למי לפנות. מהיכן מתחילים? הצעד הראשון הוא לבדוק אילו קבלנים רשומים בפנקס הקבלנים. בדיוק כפי שאתם מזמינים מנעולן רכב רק לאחר שביררתם שמדובר במנעולן מורשה, כך יש לעשות עם קבלן שיפוצים מומלץ. ומה הלאה? קראו את הטיפים של חברת נתנאל שיפוצים.

נתנאל שיפוצים קבלן שיפוצים מומלץ
קבלן שיפוצים מומלץ

רישום בפנקס ושירותי קבלן שיפוצים מומלץ

כאמור, הצעד הראשון הוא לאתר קבלן שיפוצים רשום. קבלן רשום יופיע בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון, וזה מעיד על הכשרה מתאימה, ניסיון ורצינות. זוהי נקודה טובה להתחיל ממנה כאשר מחפשים איש מקצוע המתמחה בעבודות שיפוצים, אך זה לא מספיק ויש לנקוט בצעדים נוספים. הצעד השני הוא לחפש המלצות אמינות וחוות דעת, שיכוונו אתכם לנקודות חשובות ולשמות ספציפיים של חברות אנשי מקצוע העוסקים בשיפוצים באזור מגוריכם. כיצד עושים זאת? יש 3 אפשרויות עיקריות:
● חיפוש אחר המלצות וחוות דעת באינטרנט, באתרי בית של חברות שיפוצים וקבלנים או באתרי הדירוג השונים למציאת קבלן שיפוצים מומלץ.
● התייעצות בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, בקבוצות העוסקות בתחום הבנייה, הום סטיילינג ושיפוץ הבית.
● דרך מכרים או בני משפחה שסיימו לא מזמן שיפוצים בביתם.
מצאתם שם של שירותי קבלן שיפוצים מומלץ? כעת בדקו האם הוא מתמחה בשירות לו אתם זקוקים, כגון: שיפוץ חדרי רחצה, שיפוץ מטבח, תיקונים לבית או עבודות שיפוץ קטנות וכן הלאה.

איך תוכלו להתרשם מעבודות שיפוצים?

קבלן שיפוצים מומלץ יוכל להציג בפניכם תיק עבודות או להפנות אתכם ללקוחות קודמים ופרויקטים שהוא ביצע. בדרך זו תוכלו להתרשם מרמת הגימור, איכות העבודה והסגנון ולראות האם זה מה שאתם מחפשים. שימו לב שגם אם תיק העבודות אינו כולל עבודות שיפוצים בתחום בו אתם מתעניינים, אין זה אומר שהקבלן לא יוכל לספק את השירות וכדאי לברר את זה מולו. דרך נוספת היא להיכנס לאתר האינטרנט של חברת שיפוצים או קבלן העוסק בכך, ולהתרשם מעבודות שיפוצים שונות המופיעות בגלריית התמונות. עוד דרך היא ללכת מהסוף להתחלה. כלומר, אם ראיתם בית ששופץ לאחרונה ואהבתם את העבודה, תוכלו לברר עם בעלי הבית מי היה הקבלן שלהם ולפנות אליו.

בררו גם על תיקונים לבית.

לא תמיד זקוקים לשירותיו של קבלן שיפוצים מומלץ, כדי לבצע פרויקט בהיקף גדול. לעתים מדובר בתיקונים לבית או עבודות שיפוץ נקודתיות. לכאורה ניתן היה לחשוב שבמקרה כזה, של תיקונים לבית או עבודות שיפוץ קטנות, אפשר להסתפק בהצעת המחיר הנמוכה ביותר שתקבלו, אך זו טעות. נכון, ההסכם לא צריך להיות ארוך ובעל אינסוף סעיפים, המחיר לא אמור להיות גבוה ומשך הפרויקט יכול להיות קצר ואף חד יומי, אך גם כאן חשוב לפנות לקבלן מנוסה, מקצועי ובעל המלצות ואתם תראו את ההבדל באיכות העבודה ורמת הגימור. הזמנתם קבלן שיפוצים לתיקונים קטנים והייתם מרוצים? שמרו את מספר הטלפון שלו כדי שתוכלו להיעזר בשירותיו בעתיד, במידת הצורך.

חברה לעבודות שיפוץ קטנות

מחפשים קבלן שיפוצים מומלץ המתמחה גם בעבודות שיפוץ קטנות? רוצים להחליף את האמבטיה, להתקין חיפוי לקירות, לבנות קיר גבס או לרצף מחדש את חדר השינה? בחברת נתנאל שיפוצים תוכלו לקבל מענה. החברה מספקת שירותי שיפוץ כלליים ושיפוצים קטנים ללקוחות פרטיים ולמגזר העסקי, והיא שמה דגש על שירות מקצועי, הבא לידי ביטוי בצוות עובדים מנוסה, אמין ובעל המלצות רבות. צוות החברה בהובלת קבלן שיפוצים רשום, יגיע אליכם עם רכב מדוגם הכולל ציוד חדשני ומותאם להיקף השיפוצים, בין אם מדובר בעבודות שיפוץ קטנות או גדולות. החברה מתחייבת לזמני הגעה מהירים ולשירות אדיב וזאת לצד מענה זמין, תיק עבודות מרשים והצלחות מוכחות.

דילוג לתוכן