קבלן שיפוצים רשום

אם אתם עומדים בפני תחילת תקופת שיפוצים בבית או במשרד, כדאי שתדעו כי חברת נתנאל שיפוצים מעמידה לרשותכם קבלן שיפוצים רשום, בעל ניסיון רב והמלצות. השירות מתאים גם לעבודות שיפוץ כלליות וגם לעבודות שיפוץ קטנות. מדוע חשוב להעסיק קבלן שיפוצים רשום ואיך מגיעים לאחד כזה? את כל התשובות תוכלו למצוא בהמשך המאמר.

נתנאל שיפוצים קבלן שיפוצים רשום
קבלן שיפוצים רשום

מהם היתרונות של שירות קבלן שיפוצים רשום?

בשיפוצים בדרך כלל אין את מידת הדחיפות שיש בשירותי פריצה, אך גם כאן זמני הגעה מהירים ועמידה בלוח זמנים חשובים לא פחות. כמו כן, מכיוון שיש מספר רב של אנשים מקצוע העוסקים בשיפוץ משרדים, שיפוץ חנות, שיפוץ חיצוני לבית פרטי ובתי מגורים, חשוב לפנות לחברה המספקת שירות קבלן שיפוצים רשום. הרישום בפנקס הקבלנים מקל עליכם, כלקוחות במספר דרכים: הוא מסווג את הקבלנים לפי התחום המקצועי, הוא מציין את הסיווג הכספי, הוא מאפשר איתור לפי אזור גיאוגרפי וגם מפרט את בעלי הכישורים שהקבלן מעסיק. בנוסף, יש מקרים בהם העסקת קבלן רישום היא חלק מדרישות החוק.

אז איך מגיעים לקבלן רשום המתמחה בשיפוץ משרדים, חנויות ובתים?

יש שתי דרכים לעשות זאת והן הפוכות אחת מן השנייה. הדרך הראשונה היא להיכנס לפנקס הקבלנים המקוון של משרד הבינוי והשיכון ולמלא את שדות החיפוש הרלבנטיות (לדוגמה: אזור מבוקש). במספר צעדים מהירים תוכלו לקבל רשימה של הקבלנים הרשומים המופיעים בפנקס ופועלים באזור שציינתם. לאחר מכן תוכלו להתחיל לברר מי מתמחה בשיפוץ משרדים למגזר העסקי ומי נותן שירות למגזר הפרטי. הדרך השנייה מתאימה כאשר יש לכם כבר שם של קבלן שיפוצים, המתמחה למשל בשיפוץ משרדים, ואז אתם יכולים להיכנס לפנקס ולברר האם הוא מופיע כקבלן שיפוצים רשום. הדרך הזו מתאימה כאשר קיבלתם המלצות על קבלן ואתם רוצים לדעת פרטים נוספים.

היתרון של העסקת קבלן רשום בשיפוץ חנות

אם ניקח לדוגמה את המקרה של שיפוץ חנות, הרי שלהעסקת קבלן שיפוצים רשום יש יתרונות רבים. ראשית, יהיה לכם קל לאתר קבלן המתמחה בשיפוץ חנות ונותן שירות באזור המבוקש. שנית, תוכלו לראות בדיוק מהי ההכשרה של צוות העובדים שאותו קבלן מעסיק בשיפוצים. שלישית, מעצם הרישום עצמו אתם למדים הרבה גם על הקבלן, ההכשרה שלו ומידת הניסיון שלו בתחום ואם יש סיבה לכך שהרישום הוקפא על ידי משרד הבינוי והשיכון, זה יופיע בפנקס וישמש כהתראה. אך מעל הכל, רישום בפנקס מעיד על מקצועיות וזה בדיוק מה שאתם צריכים כשאתם מעוניינים לשפץ עסק כמו חנות, אשר צריכה לתת שירות ללקוחות.

שיפוץ חיצוני לבית פרטי על ידי קבלן רשום

גם במקרה של שיפוץ חיצוני לבית פרטי, חשוב להעסיק קבלן שיפוצים רשום, ובמקרים מסוימים זו אף חובת החוק. קבלן לא רשום שמבצע עבודה כזו, עובר על החוק ואתם יכולים לאבד את זכאותכם למימון מצד המדינה וחברת הביטוח (למשל בשיפוץ מבנה לאחר שריפה) או בקבלת צו עיכוב בנייה (בסוג עבודות מסוים ומעל היקף כספי המצוין בחוק). עם חברת נתנאל שיפוצים אתם לא צריכים לדאוג, החברה מציעה שירותי שיפוץ חיצוני לבית פרטי המבוצעים על ידי קבלנים רשומים, מקצועיים ובעלי המלצות רבות. בנוסף, צוות העובדים ידוע בזכות זמני ההגעה המהירים והרכב המדוגם הכולל את כל כלי העבודה והציוד החדישים ביותר.

דילוג לתוכן