נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

ריצוף חדר אמבטיה – ממה מתחילים

ריצוף חדר אמבטיה נתנאל שיפוצים

אתם חושבים על זה כבר תקופה ארוכה, האמבטיה אצלכם קטנה, לא נוחה ולא מעוצבת ובא לכם לעשות שיפוץ חדר אמבטיה , לשדרג ולהרגיש נהדר בכל פעם שאתם נכנסים לחדר האמבטיה ומשתמשים בו.

ריצוף חדר אמבטיה לא עולה הרבה מכיוון שעל פי רוב מדובר בחדר הקטן בבית. נכון יש צורך להתעסק גם עם אינסטלציה, אריחי שיש וכדומה אבל אם יש לכם סכום כסף קטן ואתם רוצים לשפץ את הבית בשלבים, ריצוף לאמבטיה או ריצוף חדר אמבטיה קומפלט זה אחלה פתרון שגם יגרום לכם להרגיש לנהדר לאחר השיפוץ וגם תהנו ממנו על בסיס יומי בכל פעם.

ריצוף חדר אמבטיה בקלות ובעלות לא גבוהה - נתנאל שיפוצים

התקשרו עכשיו לקבלת פרטים עלות ריצוף חדר אמבטיה או רק ריצוף לאמבטיה וקבלו ייעוץ לגביי סוג האריחים המתאימים במיוחד לחדר אמבטיה, איך לשפץ ולעצב חדר אמבטיה בתקציב קטן, והצעת מחיר עבור ריצוף חדר אמבטיה שלא ישבור לכם את קופת החיסכון אבל יראה נפלא ותוכלו להתקדם לאחר מכן הלאה לשיפוץ חדר נוסף בבית או את כל הבית בהמשך מכיוון ששיפוץ חדר האמבטיה לא חייב להיות באותו קו עיצובי עם שאר הבית.

לא נמאס לכם מהבלטות השבורות בחדר האמבטיה? מזמינים ריצוף חדר אמבטיה

חברת נתנאל שיפוצים מתמחה בשיפוץ הבית על כל חלקיו לרבות ריצוף חדר אמבטיה ועוד. אנו חברה בעלת ניסיון רב הפועלת בכל רחבי הארץ ועושה שיפוצים מכל סוג, קטנים וגדולים, שיפוצי קוסמטיים או שיפוצים כלליים, ריצוף כללי לבית וריצוף נקודתי לחדר האמבטיה בלבד. זאת המומחיות שלנו ואתם מוזמנים לראות דוגמאות וסרטונים לעבודות קודמות באתר וברשת החברתית.

המחירים שלנו נוחים, העבודה יסודית תוך עמידה בלוח זמנים ולא נשבית לך את חדר האמבטיה הכרחי לשימוש יום יום לתזמן ארוך, נסיים את העבודה בזמן הקצר ביותר לשביעות רצונך המלא.

האם ריצוף חדר האמבטיה צריך להיות כמו הריצוף בשאר חלקי הבית?

בדרך כלל לא. דווקא חדר האמבטיה היא ההזדמנות שלכם לקבל מראה חדש ואחר. חדר האמבטיה הוא כמו ממלכה נפרדת בבית והוא אינו חייב להיות מותאם למראה העיצובי בשאר הבית. כך שאם אתם עושים שיפוץ כללי או רק שיפוץ חלקי של חדר האמבטיה אתם לא מוגבלים בשום דבר ולמעשה יכולים לבחור איזה אריחים שבר לכם, איזה מקלחון שאתם רוצים וכדומה.

חברת נתנאל שיפוצים תבצע שיפוץ מלא של חדר האמבטיה כולל כל המרכיבים בחדר האמבטיה: מקלחון, כיור, ארונות המגבות, ריצוף וכל אלמנט אחר הקיים בחדר האמבטיה.

אנו עובדים עם הספקים וחומרי הגלם הטובים ביותר והמומחיות שלנו היא ריצוף באופן כללי כך שריצוף לחדר האמבטיה היא משימה קלה עבורנו וכמובן שצריך לדעת איזה ריצוף אפשר להניח בחדר אמבטיה בשל המים והרטיבות ואי אפשר לבחור כל ריצוף שמתאים לסלון ולשאר הבית.

מומחים בריצוף ושיפוץ חדרי אמבטיה – נתנאל שיפוצים

בשיפוץ חדרי אמבטיות המומחיות שלנו מהווה תפקיד חשוב ולכן אנו מזמינים אתכם לקבל ייעוץ מקצועי לגביי בחירת אריחים לחדר האמבטיה בפרט, כך שהם לא רק יהיה יפים אלא גם חזקים ויעמדו במטרה שלהם לעצור נזילות, להיות נוחות ולא חלקות וכדומה.

גלשו עוד באתר של נתנאל שיפוצים לשאר השירותים שאנו מספקים: שיפוץ בית מלא או חלקי, שיפוץ קוסמטי, ריצוף לבית גרניט פורצלן, ריצוף לבית קטן או גדול כול ריצוף חוץ אבן ועוד.

חייגו לקבלת הצעת מחיר הכוללת תוכנית עבודה מסודרת, עלויות, לוח זמנים וייעוץ פרטני כולל המלצות לגביי האפשרויות לשיפוץ ועיצוב אצלכם בבית כולל הסבר מלא על ההבדלים בין חומרי הגלם השונים, האלמנטים הפונקציונליים והעיצוביים ועוד.

משפצים בקליק – נתנאל שיפוצים

לחברתנו ניסיון רב של מאות פרויקטים מוצלחים בכל רחבי הארץ, קטנים וגדולים בהם שיפצנו בתים מכל סוג לרבות חדרי אמבטיה, חדרי מטבח, חדרי אירוח, מרפסות וחצרות כולל ריצוף חוץ ופנים לכל הבית ולחדר האמבטיה והשירותים בפרט.

אנו מבטיחים ומקיימים שירות מעל הכול, מחירים נוחים ועמידה בלוח זמנים מוגדר מראש יחד עם הלקוח עד להשלמת השיפוץ על הצד הטוב ביותר לשביעות רצון הלקוח.

חייגו עכשיו להזמנת שיפוץ והתקנת ריצוף איכותי במחיר לא יקר לחדר האמבטיה שלכם או לכל חדר אחר בבית. הרימו אלינו טלפון בזמנכם החופשי לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות וללא עלות וננסה לעזור לכם להבין מה ניתן לעשות ומה לא בחדר האמבטיה שלכם בהתאם לבנייה שלו כמו גם לשאר חלקי הבית, ניתן לכם סדר גודל של מחירים עבור עבודה וחומרי גלם והצעת מחיר מפורטת ככל שתרצו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם או חייגו אלינו עכשיו בשמחה לקבלת ייעוץ מקצועי והזמנת עבודה וביצוע בזמן שלכם ובתקציב שלכם. אנו כאן לייעוץ ראשוני וזמינים לכל שאלה, מוזמנים להתקשר.

בהצלחה! > >

כתבות דומות

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן