נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

שיפוץ ארונות מטבח

שיפוץ ארונות מטבח

אם אתם נמצאים בדף זה אתם מעלים בראשכם זמן לא קצר את המחשבה לערוך שיפוץ ארונות מטבח ולשפץ את כל חדר המטבח. חדר המטבח הוא אחד החללים המיוחדים בבית המגורים מאז ומתמיד, אמנם בשנים האחרונות נהיה טרנד של ממש בכל המדובר על עיצוב ושיפוץ ארונות וחדר המטבח.  על מנת לתת לחלל וחדר המטבח את המראה הדקורטיבי אשר מוצא חן בעיננו, מה שנותן מראה מיוחד ושליו בעין ורגיעה בלב ובכל הגוף, עלינו להזמין את אנשי המקצוע הבולטים ביותר, על מנת שייתנו לנו את השירות המוביל ביותר בתחום. מגוון רחב של אפשרויות עומדות לנגד עינינו כשמדובר על שיפוץ ארונות מטבח ושיפוץ המטבח בפרט, ובשל כך יש להיוועץ עם אנשי המקצוע המובילים בתחום.

באילו שירותים מומלץ להשתמש בנוסף לשיפוץ ארונות מטבח?

אחד הדברים שהכי חשובים לפני כל תהליך שיפוץ ארונות וחלל המטבח שעלינו לעשות היא תכנון העבודה, שיפוץ המטבח כרוך בלא מעט עבודות. בשיפוץ מטבח נכללים בין היתר שיפוץ ארונות מטבח, דלתות, ריצוף מטבח, ריצוף למטבחתקרת גבס למטבח, אינסטלציה, חשמל ועוד. אחרי שהחלטנו מה בדיוק משפצים, אפשר להתחיל עם תכנון הסקיצה של המטבח החדש. חשוב מאוד לקחת בחשבון את המיקום של מכשירי חשמל כמו מקרר, מדיח כלים ותנור אפייה. לא פחות חשוב לתכנן איפה יהיו נקודות המים למדיח ולכיורים, נקודות הגז ונקודות החשמל. כדאי לא לשכוח לתכנן גם נקודות שאולי בעתיד נרצה להשתמש בהם – למוצרים חשמל שיכולים להתווסף בעתיד למטבח שלנו

ריצוף למטבח – כל סוגי הריצוף הקיימים עומדים לרשות מלכת הבית:

כמו בכל השיפוץ של חלקי הבית, גם בשיפוץ המטבח ריצוף החלל הוא אחד הדברים החשובים והקריטיים ביותר. יש דרכים רבות לשפץ ולבצע ריצוף למטבח.  ריצוף המטבח הוא אחד האלמנטים החשובים והמשפיעים על כל החלל, ולצד שיפוץ ארונות מטבח התופסים את תשומת הלב ונפח של חלק נכבד מהמקום, ריצוף המטבח מכתיב את הקצב והאווירה במקום.  כשנגיע לבחירת צבע הריצוף, צריך לקחת בחשבון כי ריצוף כהה מאוד או בהיר מבליט סימנים על הרצפה ולכלוך. ולכן לטובתנו עדיף לבחור צבע ביניים שיטשטש את הסימנים והלכלוך, מה שיאפשר פעילות רבה במטבח בלי חשש לניקיון שאחרי. בעקבות הידיעה שהמטבח הוא חדר עם עבודה קבועה עם מים, ולעיתים נשפכים על הריצפה, יש את ההמלצה להתקין כריצוף המטבח, ממש כמו בחדר המקלחת רצפות עם חיפוי מסוג אנטי סליק מהיועדות למניעת החלקות.

תקרת גבס למטבח – אדום זה הלבן החדש:

אחד הטרנדים הפופולריים בזמן האחרון בתחום וענף הבניה, אשר נכנס גם לשיפוץ המטבח הוא עבודות גבס. אחד הדברים אשר רוב האנשים והלקוחות אוהבים ליצור מגבס במטבח הוא הנמכת התקרה ועיצובה על מנת להבדיל בין חדר המטבח לשאר הבית בצורה מיוחדת.  אם ברצונכם להתקין ולעצב תקרת גבס למטבח עליכם לדעת דבר חשוב, ולוודאות שגם בעל המקצוע אותו הזמנתם. עבודות גבס ותקרת גבס למטבח מבצעים רק באמצעות סוג הגבס האדום. הגבס האדום הוא גבס מיוחד בעל מילוי וחיפוי החסין לחום ואש עד טמפרטורות גבוהות במיוחד. על מנת למנוע מצב מסוכן בעתיד, מייצרים תקרת גבס למטבח רק באמצעות הגבס האדום. בעל מקצוע מיומן יוכל להתאים עיצוב תקרת הגבס כך שתתאים לשיפוץ ארונות מטבח ועיצובן.

כתבות דומות

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן