נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

מושגים שכדאי להכיר לפני שיפוץ דירה ובתים פרטיים

שיפוץ דירה ובתים פרטיים

החלטתם על שיפוץ דירה? אתם עומדים להיכנס לעולם של אנשי מקצוע רבים, שישוחחו אתכם וגם זה עם זה, במונחים הקשורים לתחום. חלק מהמונחים יהיו מוכרים ואחרים פחות. במקרים מסוימים הקבלן יפרט בדיוק במה מדובר ובמקרים אחרים הוא ייצא מנקודת הנחה שאתם כבר מבינים. כדי למנוע אי הבנות וגם כדי שתחושו בנוח ותדעו מה עומד מולכם, כדאי לקרוא מעט וללמוד את הנקודות החשובות. אז מה חשוב שתדעו ואילו מונחים כדאי שתכירו? חברת נתנאל שיפוצים, המתמחה בשיפוץ דירה ובתים פרטיים, מרכזת עבורכם במאמר זה מילון מונחים מקוצר, שיכלול הסברים אודות “פורץ מנעולים”, “שיפוץ דירה קומפלט”, “שיפוץ קוסמטי” ועוד.

קודם הסבר קצר - שירות שיפוץ דירה ובתים פרטיים

כמו בכל פרויקט הקשור לבנייה, גם כשמדברים על שיפוץ בית צריך להניח את היסודות. לכן, לפני שנפנה לעסוק במונחים שהוזכרו, נסביר מה כולל שירות שיפוץ דירה ובתים פרטיים. כשמדברים על שיפוץ של דירה או בית, מתייחסים למצב בו יש מבנה קיים ורוצים לערוך בו שינויים. המבנה יכול להיות בשלב כזה או אחר, למשל בתחילת בניית בית פרטי או דירת מגורים שכבר עומדת על תילה שנים רבות. המטרות של פרויקט שיפוצים הן מגוונות. לעתים בעלי הבית חשים שסגנון העיצוב כבר אינו מאפיין אותם וכי הטעם שלהם השתנה במהלך השנים ולכן הם רוצים לשפץ. לעתים מדובר בקנייה של דירת מגורים ישנה והקונים מעוניינים בשיפוץ התשתיות כדי להתאים את הדירה לאיכות החיים המודרנית. במקרים אחרים נגרם נזק לדירה, כמו לאחר פריצה, התפוצצות צינור או חלילה שריפה ואז יש צורך בשיפוץ מבני ותיקונים רבים. הסיבות הן רבות ושונות וחשוב להבין ששירות שיפוץ דירה קטנה אינו דומה לשיפוץ דירה קומפלט ובהמשך נעמוד על ההבדלים.

מושגים הקשורים לשיפוץ בית

המושג הראשון שחשוב להכיר בהקשר לשיפוץ בית הוא “קבלן שיפוצים רשום”. קבלן רשום הוא מי שנרשם בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון ועמד בתנאים. הרישום מעיד על הסמכה, ניסיון ורמה מקצועית ויש מקרים בהם החוק מחייב להעסיק קבלן רשום בשיפוץ דירה ובתים פרטיים. המושג השני שצריך להכיר הוא “פורץ מנעולים”. למילה פריצה יש אסוציאציה שלילית, אך במקרה הזה הסיפור הוא שונה. במקרים רבים כאשר משפצים את הבית, בוחרים להחליף גם את דלתות הפנים או דלת הכניסה ואז יש צורך בהתקנת מנגנון נעילה חדש. במקרה כזה צריך להעסיק מנעולן מורשה, בעל היתר מהמשטרה לעסוק שיפוץ דירה קומפלט בפריצת מנעולים.

המושג השלישי:

“שיפוץ דירה קומפלט” זהו המושג השלישי ונזכיר אותו ביחד עם המושג הרביעי “שיפוץ קוסמטי”, מכיוון שהם קשורים זה לזה. שיפוץ דירה קומפלט מתייחס לפרויקט שיפוצים בהיקף גדול, הכולל שיפוצים מבניים, תיקון תשתיות וגם שיפוץ קוסמטי. שיפוץ קוסמטי הוא השם שניתן לעבודות כמו צביעת קירות, החלפת קרמיקה או חיפוי, הדבקת ריצוף וכן הלאה. שיפוץ דירה קוסמטי יכול לשפר את ערך הדירה גם כשהתקציב העומד לרשותכם הוא מוגבל, ולרוב הוא יהיה קצר ופשוט. לעומת זאת, בשיפוץ קומפלט אפשר לשנות לחלוטין את החלוקה הפנימית של הבית או לבצע הרס קירות, עקירת רצפות, עבודות אינסטלציה וחשמל, קירות גבס, החלפת מטבח וכן הלאה.

מעוניינים בשיפוץ דירה קטנה או גדולה?

חברת נתנאל שיפוצים היא חברה המתמחה בשיפוץ דירה ובתים פרטיים. החברה מעמידה לרשותכם קבלן שיפוצים אמין, מנוסה ובעל המלצות רבות, שילווה אתכם מתחילת הפרויקט לאורך כל שלביו ויוודא שאתם מבינים את כל המונחים ויודעים לקראת מה אתם הולכים. יש לכם שאלה לגבי שיפוץ דירה קטנה? רוצים לדעת כמה זה יעלה? מחפשים חברה שתוכל לספק זמני הגעה מהירים? הגעתם למקום הנכון. צוות החברה ניהל והוביל פרויקטים רבים של שיפוץ דירה ובתים פרטיים, ולכל משימה יוקצה צוות עובדים מוכשר ומיומן, שיגיע ברכב מצויד בכל המכשור החדיש וכלי העבודה הדרושים למשימה. מלבד הרמה המקצועית, תיהנו מיחס אדיב, מענה זמין ומחירים הוגנים.

עוד מידה חשוב על: כמה עולה שיפוץ דירה 3 חדרים, שיפוץ חדרי שינה

כתבות דומות

שיפוץ דירה וחידוש הבית

שיפוץ בית בעבודות גבס רבים בוחרים לבצע עבודות שיפוץ דירה וחידושו בעזרת גבס וכנראה שיש סיבה לכך. אחד הדברים הנפלאים בגבס, מעבר למחירו הזול באופן

שיפוץ חדר עבודה בבית

מקום לכל דבר והכל במקומו: בחירת ריהוט נכון כאשר משפצים את חדר העבודה בבית, אחד השיקולים המרכזיים הוא בחירת הרהיטים הנכונים. לחדר עבודה מעוצב צריך

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן