נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

כל המידע שצריך לדעת על שיפוץ דירה ישנה

שיפוץ דירה ישנה

מחירי הדיור הגבוהים בארצנו מביאים אנשים רבים לרכוש דירות ישנות ולהשקיע בהן דווקא בתחום של השיפוץ. שיפוץ דירה ישנה, מעבר להיותו תחום מאוד מרתק בעולם השיפוצים והשקעה נהדרת עבור הדרים בדירה, הוא גם הולך יד ביד עם השקעה עתידית והעלאת ערכו של הנכס שלכם. היכולת לקחת דירה ישנה ולהפוך אותה לפנינה של ממש בתוך מספר ימים על ידי אנשי מקצוע מאפשרת לכל אדם שמעוניין לרכוש דירה ואין בידיו את הסכומים הגבוהים לרכישת דירה חדשה, לקנות דירה ישנה ולהפוך אותה לחדשה. על אף הפיתוי שבדבר והחיסכון הכלכלי של שיפוץ דירה ישנה, פעמים רבות ישנן לא מעט בעיות אחרות בדירות ישנות הקשורות בעיקר במערכת האינסטלציה. אם אתם מעוניינים לבצע שיפוץ בדירה ישנה ורוצים לעשות זאת כמו שצריך, ראשית, עליכם לבדוק את מצבה של מערכת האינסטלציה ובמידת הצורך לשפץ או להחליף אותה בחדשה על ידי איש מקצוע מתאים. חברת נתנאל שיפוצים מספקת שירותי שיפוץ לדירות ישנות הכוללים התבוננות מקצועית בכל חדר וחדר בבית, ייעוץ ושיפוץ מלא עבור כל אחד מהחדרים על פי החלטתכם וטעמכם האישי. מקצוענות וניסיון רב שנים של נתנאל שיפוצים, מאפשר לנו כחברה, לספק ללקוחותינו את כל המידע הנחוץ וכמו כן ייעוץ מקצועי ומעמיק טרם מחליטים מה לשפץ.

מה עלי לדעת לפני שאני נכנס לתהליך שיפוץ דירה ישנה?

כאשר אתם מתחילים תהליך של שיפוץ דירה ישנה, חשוב מאוד להבין מספר דברים. כפי שנכתב בתחילתו של מאמר זה, אחת הבעיות המוכרות ביותר בדירות ישנות היא קיומה של מערכת אינסטלציה שחוקה וישנה שדורשת פעמים רבות שיפוץ בפני עצמה. חשוב מאוד לבצע בדיקה יסודית של מערכת האינסטלציה לפני שנכנסים לשיפוץ של דירה ישנה. פיתרון של בעיות מהותיות ובסיסיות קודמות לשיפוץ החיצוני. בכל מקרה בו לא תעשו זאת, תסתכנו בכך שתאלצו בשלב כזה או אחר לפגוע בריצוף או בקירות המשופצים בשל בעיות באינסטלציה. בנוסף לכך בתחום של שיפוצים חשוב לברר עם איש המקצוע מה לוח הזמנים הצפוי לביצוע העבודות – פעמים רבות בעת עבודות של שיפוץ דירה קטנה ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בדירה גדולה, לוח הזמנים מאוד שונה מאיש מקצוע אחד לאחר. אנו בחברת נתנאל שיפוצים נשמח לענות על כל שאלה בנושא.

אילו סוגי שיפוצים הם המומלצים ביותר והמבוקשים ביותר?

שיפוץ דירה ישנה מתרכז בדרך כלל בשני חדרים מאוד חשובים בבית שהם גם החדרים אשר לאורך זמן נשחקים יותר מאחרים ובמהירות – חדר האמבטיה והמטבח כמובן.  שיפוץ של שני החדרים הללו גם ללא התייחסות לשאר החדרים בבית משפר את הנראות של הדירה ב180 מעלות. בין אם אתם מתכוונים להתגורר בדירה בעצמכם ובין אם אתם מתכננים להשכיר אותה לאנשים אחרים, יש משמעות עצומה למצב המטבח ומצב חדר האמבטיה. בניגוד לחדרי שינה וחדר האורחים או הסלון, במקלחת ובמטבח המון פרמטרים שפוגעים בקירות, בחרסינות, בארונות וכו’ – במטבח זה האדים של מי הבישול, הבישול עצמו וכמובן כל התבלינים והמזון שלאורך הזמן מתיישב גם על רהיטים ובאמבטיה המים המחלחלים פוגעים במשקופים, בקירות, בריצוף ובאמבטיה והכיורים עצמם. מעבר לשיפוץ חדר האמבטיה והמטבח שיפוצים מאוד מבוקשים ישנם דווקא במרפסות ובגינות בבתים פרטיים ובדירות.

שיפוצים המאפיינים מרפסות בדירות קטנות

מעבר לחדרי מקלחת ומטבחים בעת שיפוץ דירה קטנה אשר עומדת לרשותה מרפסת או אפילו חצר קטנה, יש נטייה להפוך אותם לחדר נוסף – או לשפר את המרחב הקיים כדי שיהיה נעים לשהות בו. אחד הדברים המבוקשים ביותר כיום היא הצבת דק במרפסות, גם במרפסות תלויות. המראה של העץ הטבעי משרה אווירה רגועה ושונה מהדירה כולה ומאפשר מעין יציאה החוצה גם כאשר אין באמת גינה לצאת אליה. כמובן שבדרך כלל בעלי הדירה יבקשו במקרים רבים בעת שיפוץ דירה קטנה שיש בה גם מרפסת שמש להתקין גגון – פרגולה עשויה עץ מלא היא המבוקשת ביותר כיום כגגון במרפסות שמש בעת שיפוץ דירה ישנה.

איזה סוג של שיפוץ יכול להביא לשינוי חזותי גלובלי עבור כל הדירה?

סוג נוסף של שיפוץ מאוד מבוקש ומאוד משנה את האווירה בבית ובעיקר בעת שיפוץ דירה ישנה  הוא ריצוף מחדש, כאשר כיום ישנו ביקוש מאוד גדול לריצוף פרקט, בעיקר בחדרי שינה. לא תאמינו עד כמה הריצוף משנה את כל פני הבית ונותן אווירה של בית חדש לחלוטין. יחד עם זאת כאשר מדובר בשינוי מהותי כמו ריצוף, חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר אתם סומכים על ניסיונם וטעמם, שכן, השינוי הוא כל כך קיצוני בעיקר בעת שיפוץ דירה ישנה, שאם אינכם אוהבים את התוצאה המצב יהיה בעייתי כמעט כמו לעבור ניתוח פלסטי ולהתגעגע למצב הישן. חשוב להתייעץ ואף לראות הדמיות טרם אתם מחליטים איזה ריצוף אתם בוחרים עבור כל חדר. יש לזכור שכל חדר משמש אתכם למטרה אחרת לחלוטין לכן, לעתים ימליץ לכם איש המקצוע בחדר אחד לרצף אחרת מאשר בחדר אחר, בהתאם לצורך שלכם.

האם ניתן לפתור בעיה של עובש בעת שיפוץ דירה ישנה?

כפי שנכתב כבר בתחילתו של מאמר זה, שיפוץ דירה ישנה מצריך בדיקה יסודית של מערכת האינסטלציה בבית טרם מבצעים אותו, שכן אם אינכם מתכוונים לבצע בדיקה כזו, הבעיות עלולות להציף אתכם בהמשך תרתי משמע. בהנחה שמערכת האינסטלציה תקינה והעובש אשר ישנו בקירות נובע אך ורק מתוך בעיה חיצונית ולא בעיה עמוקה של נזילה, דליפות מהתקרה או חדירת מים מאסיבית וכרונית אל הקירות, בהחלט יש אפשרות בעת שיפוץ דירה ישנה לשנות את המראה המעובש לחלוטין ולשוות לקירות מראה חדש ומבריק בעת הצביעה.

נוסיף ונאמר שכמו שריצוף מחדש של כל הבית משדרג את מראה הבית פי כמה, כך גם צביעה מקצועית ומלאה של כל הבית כולל התקרות מחדשת את המראה ומרעננת את האווירה לחלוטין. כמובן, שאם אתם עם חוש אסתטי הרפתקני, מומלץ לשלב בין היתר קירות מעט יותר נועזים וצבעוניים בחללים מסוימים בבית, כאשר העבודה מתבצעת על ידי איש שיפוצים איכותי, אתם עלולים ליהנות כל כך מהשהות בבית ולא לרצות לצאת.

אם כן, נסכם ונאמר – שיפוץ דירה ישנה מצריך בראש ובראשונה בדיקה יסודית של כל המערכות המוליכות בבית – חשמל, צנרת וגז. במקרים בהם התקציב מאפשר לכם לשפץ רק חדר אחד או שניים, בחרו בחדר האמבטיה או המטבח. החלפה של כל הריצוף בבית משדרגת את המראה כליל בפרט בעת שיפוץ דירה ישנה ולחלופין צביעה מקצועית של כל קירות הבית ללא יוצא מן הכלל, כולל תקרות וצביעת חללים בגוונים שונים מהלבן הסטנדרטי, יכולה לעורר את הבית לחיים ולשוות מראה נוצץ וחדש גם בעת שיפוץ דירה ישנה מאוד. חברת נתנאל שיפוצים מספקת שירותי ייעוץ ושיפוצים של כל סוגי הבתים והדירות כולל שיפוץ דירה ישנה בהתאם לצרכים של הלקוח.

עוד מידה חשוב על: כמה עולה שיפוץ דירה

כתבות דומות

ריצוף לבית גרניט פורצלן

אין מי שלא מכיר ריצוף לבית גרניט פורצלן. זהו הריצוף הפופולרי ביותר כיוון שהוא נחשב בין האיכותיים והחזקים ביותר אם לא האיכותי ביותר. ריצוף לבית

שיפוץ חדר עבודה בבית

מקום לכל דבר והכל במקומו: בחירת ריהוט נכון כאשר משפצים את חדר העבודה בבית, אחד השיקולים המרכזיים הוא בחירת הרהיטים הנכונים. לחדר עבודה מעוצב צריך

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן