שיפוץ דירה קטנה – הגודל לא קובע

איך מתגברים על בעיית הגודל בשיפוץ דירה קטנה? הצעד הראשון הוא לבחור חברה בעלת ניסיון רב והמלצות, המתמחה בשיפוץ דירה קטנה, כמו חברת נתנאל שיפוצים. החברה מציעה שירות שיפוץ חדרים ספציפיים, כמו חדר שינה וסלון, שיפוץ דירות קטנות כמו דירת גג ופנטהאוז ושירותי תיקונים כגון החלפת מנעולים, שחזור מפתחות לרכב ולבית והתקנת משקופים.

נתנאל שיפוצים שיפוץ דירה קטנה
שיפוץ דירה קטנה

האתגר בשירות שיפוץ דירה קטנה

לרוב מדובר בסיפור פשוט לעשות עבודת שיפוצים בבית, שאינו אמור להימשך יותר מיום או מספר ימים בודדים הרי בסופו של דבר לא מדובר בשיפוץ פנטהאוז. התיקונים יכולים לכלול החלפת מנעול לדלת הבית, הרכבת משקופים, תיקונים, צביעה וכן הלאה. לעומת זאת שיפוץ חדר שינה או שיפוץ קומפלט של דירה קטנה או שיפוץ סלון הוא סיפור שונה לחלוטין. התחלתם כבר לעיין בקטלוגים ובאתרים של חברות שיפוצים, אך בכל פעם שראיתם משהו שאהבתם תהיתם אם זה יכול להתאים גם בדירתכם הקטנה. האתגר הגדול של קבלני שיפוצים או חברות העוסקות בשירות שיפוץ דירה קטנה, הוא לערוך תיאום ציפיות בין החלום של בעלי הבית לנתונים הקיימים בשטח. זה מצריך יצירתיות ויכולת לראות את התמונה הגדולה. כך ניתן יהיה לנצל בצורה מקסימלית את החלל הנתון, תוך מענה לצרכים הפונקציונליים של בני הבית והדרישות האסתטיות.

נתנאל שיפוצים מרכז הפרויקט שיפוץ חדר שינה
מרכז הפרויקט שיפוץ חדר שינה

מרכז הפרויקט - שיפוץ חדר שינה

בכל פרויקט שיפוץ דירה קטנה, יש 4 אזורים מרכזיים: המטבח, הסלון, חדר הרחצה וחדר השינה. לשיפוץ חדר שינה בדירה קטנה יש משקל גבוה, מכיוון שמדובר בשטח קטן שצריך למלא מטרות רבות: שינה, פנאי, אחסון ודקורציה. זהו המקום האינטימי והפרטי שלכם בבית, לכן יש להקדיש מחשבה רבה לשיפוץ חדר שינה, תוך התייחסות לשמירה על מרחב, בחירת גוונים ותכנון פונקציונלי של החדר. השיפוץ יכול להיות יסודי ולכלול עקירת רצפות, בניית גבס, הכנת תשתיות חשמל וכן הלאה. אפשרות נוספת, מהירה וחסכונית יותר, היא שיפוץ קוסמטי בלבד, הכולל לרוב צביעת קירות, הדבקת טפטים או חיפוי מסוג אחר ופעולות פשוטות שיכולות לשנות לחלוטין את מראה החדר.

נתנאל שיפוצים השלב הבא שיפוץ סלון
השלב הבא שיפוץ סלון

השלב הבא - שיפוץ סלון

שלב מרכזי נוסף בשיפוץ דירה קטנה הוא שיפוץ סלון. הסלון הוא המקום בו נפגשים בני הבית, יושבים יחד, משוחחים ומעבירים את שעות הפנאי. כאן גם מקבלים את פניהם של האורחים. בבתים רבים הסלון הוא אחד הדברים הראשונים שרואים כאשר נכנסים לבית ולכן יש לו משקל גבוה בכל פרויקט שיפוצים, גם כאשר מדובר בשיפוץ דירה קטנה וגם בבתים גדולים ומרווחים. במהלך השיפוץ צריך להתייחס לכיווני האור, לסידור הרהיטים בשטח הקיים, להתאמה בין הגוונים של הריצוף והקירות לרהיטים ופריטי הטקסטיל, והכל במטרה להשיג מראה הרמוני מרשים, שישרה אווירה נעימה ומזמינה בחדר. בדירות קטנות האתגר בשיפוץ סלון הוא ליצור הפרדה בין שטח חדר המגורים לשאר החלל הציבורי בבית.

נתנאל שיפוצים שיפוץ פנטהאוז
שיפוץ פנטהאוז

שיפוץ פנטהאוז

כיום, מקובל מאד לבנות מיני פנטהאוז כמעט בכל בניין מגורים. מדובר בדירת גג קטנה יחסית, החולשת על מפלס אחד או יותר. הדירה יכולה להיות בעלת 120 מ”ר ואף יותר, אך החלוקה למפלסים מצמצמת את החלל הפנוי ומוסיפה אתגר לפרויקט שיפוץ פנטהאוז. חברת נתנאל שיפוצים היא חברה המציעה שירותי שיפוץ דירה קטנה ושיפוץ פנטהאוז, תוך דגש על ניצול מקסימלי של השטח, פתיחה לכיוון הנוף הנשקף והתאמה לצרכי בני המשפחה. בנוסף, החברה מוכרת בשל ניסיונה הרב, ההמלצות החמות מלקוחותיה והרמה המקצועית ללא פשרות אשר באה לידי ביטוי בעבודה איכותית, רמת גימור גבוהה, זמני הגעה מהירים ורכב עבודה חדיש המכיל את כל הציוד החדיש וכלי העבודה הדרושים לפרויקט.

דילוג לתוכן