נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שיפוץ דירת גג

שיפוץ דירת גג

כמה כייף לחיות בדירה שיש בה גג, יציאה למרפסת שמש גבוהה. גם אם זו מרפסת שמש קטנה נעימה ויפה – זה דבר אחד, יציאה לגג היא עולם אחר לחלוטין, ומי שלא נהנה מדירת גג בחייו, לעולם לא יוכל להבין את תחושת החופש והאושר כשיש גג פעיל, ואין גבול למה שניתן לעשות מגג אחד פשוט של דירה אחת קטנה. חברת נתנאל שיפוצים מתמחה בכל סוגי השיפוצים ותשמח לייעץ לכם מה לעשות ולא לעשות בעת שיפוץ דירת גג. ללא ספק, בדירות בהן קיימת יציאה לגג גדול ונרחב, הגג מהווה את החלק העיקרי של הבית, זאת בהנחה שהוא בשימוש. כמובן, שאנו בחברת נתנאל שיפוצים, נתקלים מדי יום בדירות גג מוזנחות שאינן מנצלות כלל וכלל את הנכס בצורה הנכונה שיש לנצלו והגג הזנוח נותר ברוב שעות היום ובכלל ברוב ימות השנה דומם וריק מאדם. על ידי שיפוץ דירת גג ניתן לעורר חיים גם בגג הקטן והמוזנח ביותר, גג שלא האמנתם שיכול להיות האטרקציה המרכזית של הדירה שלכם בשיפוץ אחד יכול להפוך למסמר הערב ומסמר חייכם בבית.

שיפוץ דירת גג - דירת גג מהממת

ממה להתחיל בעת שיפוץ דירת גג?

הדבר הראשון שחשוב לבדוק בעת שיפוץ דירת גג הוא כמובן את תקינותו של הגג ואת בטיחותו. בכל זאת, מדובר בחדר פתוח שנמצא בקומה גבוהה ועלול להוות סכנה הן לילדים קטנים והן למבוגרים וחשוב לבדוק האם יש צורך בהוספת גדר כלשהי, חומת מגן או כל אמצעי אחר שימנע נפילה. בנוסף מכיוון שהגג הוא החדר אשר סופג הכי הרבה משקעים במהלך כל השנה, לעתים קרובות מתעוררות בעיות של רטיבות – טרם מבצעים שיפוץ דירת גג ובפרט כאשר יש כוונה לשפץ את הגג עצמו – חשוב לבדוק אם קיימת בעיה של רטיבות, לאתר את הסיבה ומקור הבעיה ולפתור אותה במידת הצורך באופן יסודי. בשיפוץ עצמו יהיה ניתן באמצעים שונים למנוע קיום של רטיבות זהה בעתיד על ידי הצבת מיגון ייעודי מפני גשמים ומשקעי חורף שונים.

כמובן, שגם בשאר קירות הבית יש לבדוק קיומה של רטיבות בתקרה או בקירות אחרים ולפתור את הבעיות הללו, שכן אם אך ורק מבצעים ניקוי וצביעה הרטיבות עושיה לחזור תוך זמן קצר ולקשט את הקירות שלכם שוב ושוב. אנו בחברת נתנאל שיפוצים, בהחלט ממליצים להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי כל נושא של רטיבות ולפתור זאת בטרם פונים לבצע שיפוצים בכל חלל בבית. בין אם מדובר רק בשיפוץ נקודתי של חדר אחד או חלל אחד ובין אם מדובר בכוונה לבצע שיפוץ דירה קומפלט.

אילו שיפוצים מומלץ לבצע בעת שיפוץ דירת גג?

כמובן שאם יש ברשותכם דירת גג, בה הגג איננו בשימוש מפני שאינו מספיק נקי, נגיש או שפשוט לא נעים לשבת בו, מומלץ מאוד להתחיל מהגג. בין אם תהיו מעוניינים מאוחר יותר לבצע שיפוץ דירה קומפלט ובין אם רק מספר חדרים, התחילו בחדר הכל כך מיוחד הזה שעם שיפוץ טוב ואיכותי יכול לשדרג לכם את החיים בבית פי כמה.

אם בחרתם לשפץ את הגג, אחד השינויים הגדולים שאתם יכולים לבצע הוא כמובן ריצוף של הגג – האפשרויות הן רבות – החל מריצוף סטנדרטי ועד ריצוף בדשא סינטטי והקמת גינת גג. כמו כן, הגג סופג הרבה שמש במהלך היום, לכן חשוב שתהיה הצללה נאותה שתאפשר לכם ליהנות גם בימות הקיץ החמים מישיבה בחוץ בלי להפוך את עצמכם לתבשיל חם. בהחלט שיפוץ דירת גג מאפשר כל כך הרבה דברים וההמלצה היא להתייעץ עם שיפוצניק מומחה אשר יש לו ניסיון רב בשיפוץ מרפסות וגגות בדירות גג.

מתי כדאי לבצע שיפוץ דירה קומפלט?

שיפוץ דירה קומפלט מתבצע בדרך כלל עבור דירות ישנות אשר נקנו בסכום יחסית נמוך ונועדו להשקעה של בעליהן, או לחילופין להעלאת ערך הדירה בעת מכירה. כמובן, שמלבד שני מקרים אלו קיימים מקרים בהם אנשים אשר גרים בדירה ישנה המון שנים מעוניינים לבצע שיפוץ מאסיבי, כולל וחד פעמי ולשפץ את הבית כולו באחת. יש לדעת בטרם ניגשים לפרויקט כזה, שהוא לחלוטין משבש את שגרת החיים ויש להתארגן לכך בהתאם. בין אם מדובר בשיפוץ דירה קטנה ובין אם שיפוץ דירת גג שכוללת גם שיפוץ הדירה וגם שיפוץ הגג, יש להבין כי השיפוץ עלול להימשך פעמים רבות יותר מהצפוי ולקחת בחשבון את פרק הזמן הזה.

אם כן, שיפוץ דירת גג, בהחלט מומלץ בעיקר כאשר מדובר בגג שאינכם יושבים בו מפני שאינכם מוצאים בו עניין. חשוב מאוד בעת ביצוע שיפוץ דירת גג לחשוב יחד עם איש המקצוע על התוצאה הסופית ואיך תרצו שהכל יראה. לכל אחד מאיתנו טעם אחר ורצון למראה אחר של המרפסת שלנו, שיפוץ דירת גג על ידי אנשי מקצוע בהחלט יכול לאפשר לכם ליהנות מהגג שתמיד חלמתם עליו. אנו בחברת נתנאל שיפוצים מבצעים שיפוץ דירת גג וכמו כן שיפוצים שונים ומגוונים ונשמח לייעץ ולענות על כל שאלה בנושא של שיפוץ דירת גג ועוד.

על ידי ייעוץ נכון, תכנון הבנת צורכי הלקוח ואיתור כשלים בגג טרם ניגשים לביצוע של שיפוץ דירת גג, ניתן למקסם את התוצאות ולהגיע לגג שכל חייכם חלמתם עליו. כמובן שניתן לשלב ולבצע שיפוץ לדירה כולה בהתאם לבחירת הלקוח ולתקציב הנתון, אך לפני הכל – יש לכם גג? הוא איננו בשימוש? אל תחכו עם זה, שפצו אותו ושדרגו את הדירה שלכם מקצה לקצה.

עוד מידה חשוב על: שיפוץ דירה להשכרה, שיפוץ דירה וחידוש הבית

כתבות דומות

שיפוץ בית ישן

שיפוץ בית ישן זו משאת נפשם של רבים. אולי זה גם החלום שלכם. בין אם רכשתם דירה ישנה ואתם מעוניינים לשפץ אותה בגלל צרכים טכניים

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן