נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

שיפוץ חיצוני לבניין – נתנאל שיפוצים

שיפוץ חיצוני נתנאל שיפוצים

צריכים לבצע שיפוץ חיצוני לבניין? הזמינו את נתנאל שיפוצים לביצוע על עבודות השיפוץ, שיפוץ פנים וחוץ לבית, שיפוץ בניין, שיפוץ חדר מדרגות או לובי של בניין, שיפוץ קוסמטי של קירות הבניין שיפוץ חדר מדרגות ועוד. עבודה מקצועית על ידי משפץ בעל ניסיון רב. שיפוץ חדרי לובי, שיפוץ, צביעה, תיקונים וכל עבודות השיפוץ לבית ולחוץ הבניין. חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

צריכים שיפוץ חיצוני לבניין? הזמינו את נתנאל שיפוצים, בעל מקצוע מנוסה בתחום, כולל הבאת פיגומים ותיקון חיצוני לכל סוגי הבניין, הוצאת קבלה עבור ועד הבית וסיום עבודה בלוח הזמנים שנקבע מראש.

איך עושים שיפוץ חיצוני לבניין

צריכים להזמין שיפוץ חיצוני לבניין? אתם צריכים להזמין חברת שיפוצים עם צוות מתאים וציוד מתאים שתוכל לשפץ את הבניין גם בגובה ולעשות עבודה יסודית עם רמת גימור גבוהה. הנה כמה טיפים לכל ועד בית שצריך לבצע שיפוץ חיצוני לבניין.

טיפ מס’ 1 – שיפוץ חיצוני לבניין: אישורים – הדבר החשוב ביותר לפני כל התחלת שיפוץ חיצוני לבניין זה להשיג את האישורים המתאימים לכך מהעיירה. אי אפשר לשפץ או להוסיף חלקים למבנה בשום אופן ללא קבלת האישור המתאים לכך. אם מדובר בשיפוץ קוסמטי בלבד אין אם זה כל בעיה.

טיפ מס’ 2 – שיפוץ חיצוני לבניין: מישהו מתאים – לא כל שיפוצניק עשה שיפוץ בניין, רוב השיפוצניקים משפצים את פנים הבית ואפילו שמדובר בעבודה דומה, עדיף תמיד לקחת מישהו מנוסה בתחום. מישהו שכבר שיפץ בניין או שניים ומכיר את ההבדלים בין שיפוץ פנים לבין שיפוץ חוץ.

טיפ מס 3 – שיפוץ חדר מדרגות: שיפוצניק עם טאץ’ עיצובי – לובי של בניין יכול להיות משודרג בצורה נהדרת על ידי כמה אמצעים פשוטים אבל שיפוצניק עם טאץ’ עיצובי יכול לשדרג כל חדר מדרגות ולובי ולהפוך אותם ללובי ברמה של בניין עם  דברים טיפה מעבר לשיפוץ סטנדרטי: מדפי גבס עם שקועי תאורה, עציצים וצמחיה דקורטיבית, ריח ללובי, מסך פלזמה להודעות הבניין, דלת זכוכית נפתחת עם קוד, כל אלה משדרגים כל בניין והופכים אותו נעים ונוח יותר לדיירים בקלות ובעלות לא גבוהה!

3 טיפים לשיפוץ חיצוני לבניין

  • אריחים – בבניינים ישנים רבים קיימת תופעה של נפילת אריחים מקיר הבניין החיצוני. מעבר לכך שזה נראה מכוער ופוגע במראה הבית זה גם מסוכן וכל אריח כזה שנופל עלול לפגוע במישהו שנמצא למטה או חולף ליד הבניין. אסור להזניח את זה, זה מסוכן ויכול לסבך את כל דיירי הבניין בתביעות לכן חובה לטפל בכך ולסגר את הקיר החיצוני בצורה טובה אחת ולתמיד כך שיהיה לכם שקט לשנים הבאות.

 

  • עיצוב לובי – תתפלאו כמה יפה וקל לשפץ לובי ולהפוך אותו ללובי כמו בבית מלון למשל. השתמשו באלמנטים פשוטים וזולים לשדרוג הלובי: עציצים, תאורה שקועה ומדפי גבס דקורטיביים, גופי תאורה מעוצבים (לפחות אחד כזה במרכז הלובי) ואפילו תמונות ופסלים ומספיק אחד כזה על מנת לשדרג אתה אווירה ולהפוך כל לובי למיוחד. אם יש לכם מקום בלובי, ספה מעוצבת לא רק תשדרג אותו אלא תהפוך אותו נוח לממתינים למעלית וכדומה. הוסיפו גם דיספנסר עם ריח והתקינו מוזיקה עם רמקולים שקועים ותקבלו אווירת בית מלון מושלמת וכל זה גם לא יעלה לכם יותר מדי, במיוחד עם כל דיירי הבניין מתחלקים בתשלום על העבודה.

 

  • צבע ופוליש – עוד אמצעי פשוט ולא יקר שמשדג כל לובי הוא צביעת הקירות וביצוע פוליש על הרצפה. לובי של בניין בו מותקנת רצפה שיש, בדרך כלל אריחים גדולים מאשר בבית, זו הזדמנות מעולה לעשות פוליש על הרצפה ולהפוך אותה מבריקה וחלקה. צביעת הקירות היא האמצעי הכי זול ויעיל לשדרוג הלובי, אם אתם לא רוצים להשקיע יותר מזה.

צריכים בעל מקצוע מומחה בשיפוצי חוץ? הזמינו עכשיו את נתנאל שיפוצים לביצוע כל עבודות השיפוץ לבית, לבניין, לחדר מדרגות, שיפוץ לובי ועוד. גלשו באתר למידע נוסף וחייגו עכשיו לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות והצעת מחיר לביצוע כל עבודת שיפוץ שדרושה לכם בבית הפרטי ובדירה שלכם או עבור הבניין בו אתם גרים.

בתקופה בה אנו שוהים יותר בבית בשל המצב, מגיע לכולנו להרגיש טוב יותר בסביבת המגורים שלנו ושיפוץ לא יקר ופשוט יכול לשדרג כל סביבת מגורים כזאת, בין אם זה בבית הפרטי שלכם או בלובי הבניין המשותף בו אתם גרים.

צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר לשיפוץ לובי, שיפוץ בניין מגורים, שיפוץ דירה ובית פרטי ועוד! להתראות ובהצלחה.

רוצים לעשות שיפוץ חיצוני לבניין? הזמינו את נתנאל שיפוצים עוד היום!

  • נתנאל שיפוצים היא חברת שיפוצים המתמחה במתן שירות שיפוץ חיצוני לבניין. ביצוע כל עבודות השיפוץ החיצוניות לבניין כולל עבודות איטום, עבודות טיח ושליכט, עבודות ריצוף וחיפוי ועוד! פנו עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות והצעת מחיר עבור שיפוץ חיצוני לבניין ברמה הגבוהה ביתר.

    עוד שירותים של נתנאל שיפוצים:

    • שיפוץ פנים קומפלט לדירה ולבית פרטי
    • שיפוץ חדרי אמבטיה ושירותים כולל התקנת כלים סניטריים
    • שיפוץ חדר מגורים ופינת אוכל
    • שיפוץ מטבח וסלון
    • שיפוץ כללי לבית

     

    חייגו עכשיו להזמנת השירות וקבלת מידע נוסף על שירותי נתנאל שיפוצים באזור מגוריכם!

כתבות דומות

שיפוץ בית ישן

שיפוץ בית ישן זו משאת נפשם של רבים. אולי זה גם החלום שלכם. בין אם רכשתם דירה ישנה ואתם מעוניינים לשפץ אותה בגלל צרכים טכניים

עבודות צבע

כשמדברים על עבודות צבע משום מה כל אחד בטוח בעצמו, מנפח את חזהו כאילו היה טווס ובטוח לגמרי שהוא איש מקצוע מנוסה שמספר המברשות שהחזיק

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן