נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

שיפוץ בית ישן

שיפוץ בית ישן נתנאל שיפוצים

שיפוץ בית ישן זו משאת נפשם של רבים. אולי זה גם החלום שלכם. בין אם רכשתם דירה ישנה ואתם מעוניינים לשפץ אותה בגלל צרכים טכניים ובים אם אתם חולמים להפוך את הבית הישן בו אתם חיים לפנינה, אין שום סיבה שלא תגשימו את חלומכם. אני, נתנאל שיפוצים נמצא כאן כדי לתת לכם כמה טיפים רגע לפני שמתחילים.

נשמו עמוק

שיפוץ בית ישן נשמע ממש כמו חוויה רומנטית. אבל, האמת היא כי מדובר על תהליך ארוך בו יש רגעים טובים יותר ופחות. הדבר החשוב ביותר רגע לפני הכניסה לתהליך זה לנשום עמוק ולזכור כי בסופו של יום אתם נכנסים לתהליך של שיפוץ בית ישן מתוך אהבה ורצון שתביא לתוצאות טובות. אין סיבה להיכנס ללחץ מיותר שלא ייתן לכם דבר חוץ מתחושות רעות. נסו להיזכר כי אתם מגשימים חלום וגם אם הוא אולי לוקח קצת זמן אין זה אומר כי אתם צריכים להיכנס בגינו למועקה מיותרת. אם אתם רוצים לקבל כמה עצות של איש מקצוע מנוסה בתחום על שיפוץ בית ישן, אני מזמין אתכם להמשיך לקרוא כדי להכיר מקרוב את התחום, לדעת למה לשים לב וממה אולי כדאי לכם להיזהר.

השלב הראשון מתחיל בתכנון

שיפוץ בית ישן זה כמובן תהליך לא קצר ובעיקר- תהליך לא זול במיוחד. שיפוץ בית ישן יכול להתחיל בכמה עשרות שקלים כאשר יש מקרים בהם אנו מדברים על סך הוצאות שהגיעו לכמה מאות אלפי שקלים. לכן, ההמלצה הכי טובה שתחסוך לכם לא מעט כסף היא להתחיל את התהליך בתכנון יסודי.

כאשר אנחנו מדברים על תכנון יסודי, חשוב לקחת כמה פרמטרים בחשבון:

היסודות של הבית

שיפוץ בית ישן כמובן חייב לקחת בחשבון את היסודות עליהם בנוי הבית. שיפוץ בית ישן הרי כמובן חייב לקחת בחשבון במידה ויש צנרת שצריכה שיפוץ על מנת לפתור בעיות של רטיבות וכיוצא באלו. אולי הבלטות על הרצפה צריכות איזה חיזוק ולעיתים אף עולה הצורך בשיפוץ של מערכת החשמל שאולי אינה חזקה מספיק כדי להתמודד עם כמות החשמל אותו צורכים המכשירים החדשים בהם אנו נוהגים להשתמש היום. פעמים רבות כאשר בני זוג או יחידים מעוניינים לבצע שיפוץ בית ישן הם שוכחים לקחת את החלקים הללו בחשבון מה שעלול לחבל בהמשך התהליך.

מה אתם רוצים

שיפוץ בית ישן הוא לא רק עבודה טכנית. אנו מדברים על הפיכה של ‘חורבה’ לנכס. התפקיד של בעל מקצוע, במקרה הזה נתנאל שיפוצים , הוא לדאוג לכך שהתוצאה הסופית תתאים למה שחלמתם עת הקדשתם לתהליך השיפוץ זמן רב וכסף יקר. הבעיה מתחילה כאשר לא מגדירים יעדים מראש. לכן, ההמלצה היא בכל מקרה להסתכל קצת באינטרנט ולחפש רעיונות. חפשו תמונות שמעוררות בכם השראה. אולי אתם אוהבים את הצורה של הקיר במקום ההוא, אולי אתם מעוניינים להחליף את הריצוף כדי לשנות את האווירה בבית, יש מקרים בהם דלתות חדשות יכולות לעשות הבדל משמעותי וכן הלאה. ככל שתבואו ממוקדים יותר, כך הסיכוי שנגיע ביחד לתוצאה הרצויה גבוה יותר.

שריינו זמן וכסף ואז תוסיפו לזה עוד קצת

שיפוץ בית ישן זה תהליך ארוך ומורכב. אני, נתנאל שיפוצים יכול להעיד על עבודות שהתנהלו במהירות וביעילות ויכול להעיד גם על מקרים בהם העבודות התעכבו. אם זה בגלל שסחורה הכרחית הייתה חסרה או אם משום שמקרים קיצוניים, כמו משבר הקורונה, שיבשו את סדר העבודה. לכן, ההמלצה תמיד היא לקחת מרחב של זמן כדי לא להיות לחוצים.

איך מוזילים עלויות

לתכנון יש חשיבות מהותית כאשר אנו מדברים על הוזלה של התהליך. שכן, תכנון מקדים מאפשר לנו להיערך מראש על פי מסגרת תקציב ידועה מראש. כאמור, שיפוץ בית ישן יכול להיעשות בכמה עשרות אלפי שקלים ויכול להגיע למאות אלפי שקלים. בדרך כלל מה שמייקר את התהליך יותר מכל הוא הוצאות פתע שנוצרו עקב תכנון לקוי. על כן, בעקבות הניסיון שלי, אני יודע לומר כי אין סעיף חשוב יותר ודבר עליו יש לשים דגש גדול יותר מאשר על תכנון נכון ומקצועי.

האם ניתן להתגורר בבית במהלך התהליך

כאמור, שיפוץ בית ישן יכול להיעשות עבור זוג צעיר הרוכש דירה ומעוניין לעבור לגור בתוך הדירה. במקרה כזה, ההמלצה שלי, בתור נתנאל שיפוצים תהיה להמתין עם הכניסה הרשמית לדירה על מנת לאפשר לשיפוץ להתבצע על הצד הטוב ביותר בלי שתדרשו לחיות לצד הרעש, הלכלוך ותופעות הלוואי שיכולות להיות לכל שיפוץ מקצועי.

אבל, במידה ואתם מעוניינים לבצע שיפוץ בית ישן בעוד המשפחה ממשיכה להתגורר בבית, ניתן לעשות זאת כמובן אבל חשוב לקחת בחשבון כי מדובר בתהליך שיכול להיות מלווה ברעש, לכלוך וכיוצא באלו. לכן, עזרו אורך רוח וקחו נשימה גדולה רגע לפני שאתם נכנסים לתהליך. כמובן שלא כדאי להתחיל את המסע במידה ומי מבני הבית לומד לקראת מבחן חשוב או אם האישה בדיוק יוצאת לחופשת לידה. את הטיימינג הנכון לשיפוץ רק אתם יכולים לדעת וההמלצה היא כמובן לשריין את תקופת השיפוץ מראש כדי להבטיח כי זה יקרה בתקופה הטובה ביותר עבורכם.

בטיחות מעל הכול

כמובן שבחירה באנשי מקצוע צריכה לקחת בחשבון את הפרמטר החשוב ביותר בתחום השיפוצים הוא הביטחון שלכם ושל העובדים המשפצים את ביתכם. חשוב לזכור כי גם בתחום הזה, בדומה לענפים אחרים יש אנשי מקצוע מנוסים יותר ופחות. אין ספק כי לוותק והניסיון יש משקל וכי הבטיחות שלכם פעמים רבות תלויה בכך.

במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר.

כתבות דומות

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן