נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

שיפוץ של בית עושים רק עם נתנאל שיפוצים

שיפוץ של בית נתנאל שיפוצים

שיפוץ של בית יכול להיות כאב ראש אם לא מתכננים אותו טוב ואם התוצאה הסופית לא לשביעות רצוננו. לכן ההמלצה שלנו היא לחפש הייטב שיפוצניק שמתאים לכם ויכול להבטיח לכם בדיוק את מה שאתם רוצים, לתכנן את השיפוץ ולדעת בדיוק מה התקציב שלכם לטובת השיפוץ בין אם זה שיפוץ של בית פרטי, שיפוץ דירה, שיפוץ חלקי או שיפוץ בית קומפלט. צריכים בעל מקצוע מנוסה ומקצועי לביצוע המשימה? חייגו אל נתנאל שיפוצים עכשיו!

שיפוץ של בית בקלות - איך עושים את זה על הצד הטוב ביותר

שיפוץ של בית יכול להפוך לסיוט ובמקרים רבים הוא באמת הופך לכזה… מדוע? כי אתם מתחילים את השיפוץ בלי תוכנית, בלי תקציב ובלי לדעת מה אתם רוצים. אתם מאלתרים ומשנים תוכניות ואחר כך קשה מאוד לשנות ולתקן. לכן ההמלצה הראשונה עוד לפני בכלל שאתם חושבים מה לשפץ, זה לדעת האם אתם בכלל רוצים את זה ואז מתחייבים לזה ומתכננים בדיוק מה אתם רוצים מכל הבחינות. שיפוץ של בית זו גם הזדמנות נהדרת להתאים את הבית שלכם לנוחות לכם ולסגנון החיים שלכם. כיום אפשר להגיע לתוצאות מדהימות גם בתקציב לא גבוה! מוזמנים לחייג לשיחת ייעוץ ולקבל מושג כמה עולה כל דבר, כמה זמן לוקח לבצע כל דבר ועוד.

ניגשים לעניין - שיפוץ של בית, השלבים:

חולמים כבר הרבה זמן על שיפוץ של בית שבבעלותכם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע שיפוץ של בית על הצד הטוב ביותר, בלי הפתעות ובלי תקלות, בדיוק כמו שאתם רוצים.

טיפ מס’ 1 – שיפוץ של בית, שלב ראשון: התכנון – לפני הכול שבו עם בני ביתכם ותכננו מה אתם רוצים, כמה אתם מוכנים להשקיע ומה תאריך היעד הסופי בו אם רוצים שהשיפוץ יסתיים. כך תחסכו זמן וכסף ולא תאפשרו לשיפוץ להתארך ולהימשך יותר מדי זמן ולחרוג מהתקציב שהקצתם לו. לאחר מכן תחליטו האם אתם קובעים לבד מה יהיה, האם השיפוצניק עוזר לכם לקבוע או שאתם בוחרים מעצב פנים או אדריכל ליצירת התוכנית.

טיפ מס’ 2 – שיפוץ של בית, שלב שני: המבצע – סיימתם את שלב התכנון? עברו לשלב הבא והחליטו מי יעזור לכם להגשים את התוכנית. בחרו שיפוצניק שיש לכם שפה משותפת איתו, מישהו עם ניסיון שמקשיב לכם ונותן לכם להתבטא, אך גם מציע רעיונות משלו ונותן לכם אך התחושה שהוא יודע על מה הוא מדבר ויכול לבצע את מה שהוא אומר. בררו מחיר, בררו כמה זמן ייקח להשלים את השיפוץ וכל פרט לוגיסטי אחר. אל תשאירו שום דבר פתוח: תבינו האם המחיר כולל חומרים, האם המחיר כולל מע”מ, האם זה בכלל אפשרי לבצע את מה שאתם רוצים וכדומה. לאחר שכל הפינות יהיו סגורות, רק אז תוכלו להתקדם הלאה אל השלב הבא.

טיפ מס’ 3 – שיפוץ של בית, שלב שלישי: הביצוע – הגעתם אל הרגע האמת… עכשיו הזמן לבדוק האם התוכנית שלכם תצא לפועל כמו שתכננתם. קחו בחשבון שבעבודות שיפוצים, לא משנה כמה תכננתם, בדרך כלל כמעט תמיד יש הפתעות, שינויים וכדומה. אלו דברים שאפשר להימנע מהם אך לפעמים הם בלתי נמנעים. שמרו על סבלנות וקור רוח והתאימו את עצמכם לשינויים אם הם מחויבי המציאות. תזרמו עם כל שינוי הכרחי אך תמיד תהיו בתמונה ובקשו מהשיפוצניק שיעדכן אתכם ולא יקבל החלטה לבד. זה נכון לגבי דברים גדולים כמו איפה יעבור הקיר החדש או מה יהיה גודל החלון החדש ועד הדברים הכי קטנים כמו באיזה צד יהיה הברז או מתג החשמל. 

הכינו את ביתכם לסגר הבא! נתנאל שיפוצים

הסגר והבידוד בעקבות הקורונה גרמו לנו להבין כמה חשוב לגור בבית נוח ונעים. הקורונה יצרה מגמה חיובית בכל העולם, אנשים החלו לשפץ את ביתם ולהתאים אותו לעולם החדש. גם אתם יכולים לעשות זאת! אולי להוסיף חדר עבודה חדש על מנת שתוכלו לעבוד מהבית כמו שצריך בחדר משלכם ועוד, לשפץ את הבית כך שיהיה יותר גדול ונוח במידת האפשר. גם אם השיפוץ לא פונקציונלי אלא קוסמטי בלבד למטרות עיצוב ומראה יותר יפה, עשו זאת ותראו איך זה משפר את ההרגשה שלכם על בסיס יומי. אם אנחנו ממילא מחויבים להיות בבית למה שלא נשקיע בשיפוץ שלו כמו שצריך!

"נתנאל שיפוצים מתמחה בכל עבודות השיפוץ לבית ומבצע עבודות שיפוץ קטנות וגדולות כולל שיפוץ קומפלט לכל חדרי הבית.".

הזמינו עכשיו שיפוץ מקצועי בעלות הוגנת לביצוע כל עבודות השיפוץ הקטנות והגדלות בכל חדרי הבית ללא יוצא מין הכלל. עשו מייק אובר ושיפוץ קומפלט או שיפוץ קטן לכל אחד מחדרי הבית!

רוצים לעשות סוף סוף שיפוץ של בית? בין אם זה שיפוץ של דירה או שיפוץ של בית פרטי, נתנאל שיפוצים יעזור לכם להוציא את התוכנית שלכם אל הפועל עם שיפוץ חלקי או שיפוץ בית קומפלט, שיפוץ של בית ברמה הגבוהה ביותר, תוך עמידה בזמנים ובתקציב שהקצבתם לטובת העניין!

מוזמנים לגלוש עוד באתר, לקרוא וללמוד על השירותים ולקבל טיפים נוספים לשיפוץ הבית על כל חלקיו: שיפוץ הסלון, שיפוץ המטבח, שיפוץ חדר האמבטיה ועוד. להתראות ובהצלחה!

כתבות דומות

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן