נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

כמה עולה קיר גבס ומה המחיר כולל?

נתנל שיפוצים כמה עולה קיר גבס

המידע לגבי קירות גבס והאם זה זול?

קיר גבס הפך בשנים האחרונות לפתרון האולטימטיבי בתחום וענף הבניה והשיפוצים. ברוב הבתים, בתי העסק והמשרדים הציבוריים יש כיום בניה מגבס בכלל וקירות גבס בפרט. קירות גבס נותנים ביטוי בעיקר לשם תיחום חלל או הפרדה בין חללים שונים כגון, הפרדה בין חדר הסלון לחדר המטבח. אבל כמה עולה קיר גבס? שאלה קטנה ופשוטה עם תשובה מורכבת ומלאת אינפורמציה. קודם כל יש לציין שהמחיר הוא על קיר הגבס, המילוי, הצבע, התקנת הקונסטרוקציה ובניית הקיר. המחיר כולל הכל ולא רק את הקיר עצמו, כך שיש לא מעט עבודה מאחורי קיר הגבס. דבר שני המחיר משתנה מסוג אחד לשני. בקירות גבס יש לא מעט סוגים, חלקם נפוצים יותר חלקם פחות, וכל אחד בא לידי ביטוי ומהווה פתרון מושלם במקומות שונים. על מנת לדעת כמה עולה קיר גבס עלינו להכיר את הסוגים, המילויים ותהליך העבודה, אך למרות הכל, עם רוצים לדעת כמה עולה קיר גבס בצורה היבשה והפשטנית ביותר, ניתן לומר שמחירו של קיר גבס נע בין 180-350 ₪ שמחיר הממוצע של קיר גבס הינו כ- 250₪. המחיר מתכוון ומתייחס כמובן, כמו כל סוגי הקירות בענף השיפוצים למטר מרובה.

סוגי קירות גבס ומחירם:

 כאמור, על מנת לדעת כמה עולה קיר גבס, ולא פחות חשוב, איזה קיר גבס הכי יתאים לנו, עלינו להכיר לעומק את סוגי קירות הגבס. לקירות הגבס יש כמה סוגים, אשר שמותיהם ניתנים להם עקב נייר הצבע הצמוד בצידי קיר הגבס. כל סוג והמחיר שלו.

סוג קיר גבסתיאורמחיר למ”ר (₪)
קיר גבס בז’קיר סטנדרטי המיועד לחדרי שינה, סלונים והפרדה בין חללים180-250
קיר גבס ירוקגבס עמיד למים ולעובש, מתאים לחדרי אמבטיה ומטבחים160-330
קיר גבס וורודגבס אש וחום עמיד, מיועד למטבחים180-330
שלושה פועלים שמחזיקים קיר גבס

טיפים שחשוב לדעת ולזכור:

כשבעל המקצוע נותן לכם הצעת מחיר ומודה כמה עולה קיר גבס על פי השכלול והחישוב שלו, אתם יכולים בעצמכם לעשות כמה צעדים פשוטים במקום למהר ללחוץ לו את היד ולחתום על חוזה עבודה.

  • ראשית, כמו שכבר עשיתם לפני שהגעתם למאמר זה, פונים למנוע החיפוש גוגל, מחפשים ” כמה עולה קיר גבס”, ולפי התוצאה רואים עם בעל המקצוע גובה מחיר מופקע.
  • דבר שני, שואלים אדם מוכר שעשה עבודות גבס בביתו כמה עלה אצלו עבודת הגבס ואם זו נחשבת לעבודה טובה, נקב במחיר זול מאשר קבלן השיפוצים שלכם והעבודה נראית טוב. עברו אליו.
  • לבדוק באתרי השוואת מחירים, כגון זאפ, כמה עולה קיר גבס, ולראות מהו המחיר אותו גובים אנשי המקצוע האחרים עבור אותה העבודה.

לסיכום, השאלה “כמה עולה קיר גבס” היא גדולה, פשטנית אשר מכילה בחובה לא מעט קריטריונים כגון סוג קיר הגבס, עבודות התקנה וצבע, גודל הקיר ומיקום הקיר.  תבדקו, תמדדו, תשאלו, תעשו הכל, כי כל בדיקה וצעד יכול לחסוך לכם לא מעט כסף, הרי בעולם השיפוצים מי שלא בא עם ידע מקדים, יכול למצוא עצמו במצב מאוד לא נעים.

ישנם שלושה סוגי קירות גבס: קיר גבס בז’ במחיר 180-250 ₪ למ”ר, קיר גבס ירוק במחיר 160-330 ₪ למ”ר וקיר גבס וורוד במחיר 180-330 ₪ למ”ר.

קירות גבס הפכו לפופולריים בעקבות עמידותם ורגישותם למים, עובש ורטיבות. הם משמשים לתיחום חלל ולהפרדה בין חללים בבתים, בתי עסק ומשרדים.

המחיר הממוצע של קיר גבס הינו כ-250₪ למ”ר, וכולל את מחיר הקיר עצמו, המילוי, הצבע, התקנת הקונסטרוקציה ובניית הקיר.

המחיר של קיר גבס כולל את קיר הגבס עצמו, המילוי, הצבע, התקנת הקונסטרוקציה ובניית הקיר. כל התהליכים כוללים חשיבות ועלות משלו.

כתבות דומות

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן