עבודות גבס בסלון

עבודות גבס כנסו לחיינו כמו רוח סערה וכבשו בחינניות מושלמת את עולם השיפוצים וענף הבניה. הם אהובות מאוד על אנשי המקצוע והלקוחות כאחד בקלות העשייה שלהם, ובמחיר הנוח אם בעלות המחירים וגם כשמדובר על ביצוע העבודות. אחד המקומות המקבלים טיפול משמעותי ודגש רציני בעבודות גבס הוא חדר המרכזי ביותר הוא הסלון – עבודות גבס בסלון. כראוי וכיאה לחדר מרכזי בו נמצאים רוב דיירי הבית והאורחים הרבים, הוא יזכה לשיפוץ הנרחב והמשמעותי ביותר בעת תהליך שיפוץ הבית. עבודות גבס בסלון לוקחות זמן צר יותר מהעבודות הקלאסיות, המביאות איתן לכלוך רב, חול וחוסר נעימות העורך זמן רב יחסית. עבודות גבס הן ניקיונות יותר, שקטות וקצרות בהרבה יותר, ולא פחות חשוב – מביאות תוצאות מלאות יופי וחן.

שירותי עבודות גבס בסלון נתנאל שיפוצים
שירותי עבודות גבס בסלון

שירותי עבודות גבס בסלון – זה המקום הנכון

לא בכדי כל המעורבים בכך אוהבים את השימוש בגבס בעת השיפוץ בסלון. לא רק הפרטים הטכניים כגון עלות וזמן העבודה, אלא גם החלקים היותר ” אומנותיים”, משמע היכולת המדהימה של הגבס להשתלב בכל אחת מהמקומות אותן אנחנו רוצים לשפץ, וגם ואם לא נצא מרוצים, שינוי עבודות הגבס הם לא עבודה קשה בכלל, ההפך הוא הנכון, בקלות ובמהירות יפרקו את בניית הגבס ויחליפו אותה בחדש. בין ריבוי העבודות שניתן לבצע כעבודות גבס בסלון ניתן למצוא עבודות גבס לטלוויזיה, עבודות גבס לפלזמה עבודות גבס למזגן, בניית קירות, הנמכת תקרה, בניית כוורות ומדפים ועוד.

נתנאל שיפוצים עבודות גבס לטלוויזיה
עבודות גבס לטלוויזיה

עבודות גבס לטלוויזיה – אין כבר צורך במזנון

אחת העבודות המעניינות המוגדרות כעבודות גבס בסלון זה עבודת גבס לטלוויזיה. בעזרת הגבס אנו נבנה תחליף ראוי למזנון העץ הגדול והמסורבל, ההורס כיום את העיצוב של הבית, עבודות גבס לטלוויזיה מגיעות בדרך כלל בצבע הטבעי והלבן שלו, הנותן מראה נקי וקלאסי אך ניתן גם לבצע עבודות צבע לפי דרישת הלקוח. במעמד לטלוויזיה מגבס ניקח בחשבון מספר משתנים. גודל הטלוויזיה והמשקל, על מנת שהמעמד לא יקרוס אנו חייבים לדעת כמה חומר להשתמש. נקודות החשמל – נבצע את בניית המעמד בדיוק שלא יפגע בנקודות החשמל וניתן יהיה לחבר את הטלוויזיה בקלות. מעמד הטלוויזיה  יכול להגיע במגוון עיצובים מרשימים בתוספת מדפים להנחת עציצים, תמונות ושאר קישוטים הממוקמים אצלכם במזנון הקלאסי.

נתנאל שיפוצים עבודות גבס לפלזמה
עבודות גבס לפלזמה

עבודות גבס לפלזמה – תשנו את פני הסלון

ברוב הבתים כיום יש מסך פלזמה התלוי דק, על מנת שלא יתפוס מקום ההורס את עיצוב המינימלי והדקורטיבי שאתם חולמים עליו, במקום מעמד גדול, נבצע עבודות גבס בסלון על הקיר וניצור מעמד תלייה למסך הפלזמה. עבודות גבס לפלזמה היא בין העבודות אשר ישנו את פני הסלון שלכם, וייתן לכם סטייל  אירופאי קלאסי, רק חסר האח למראה סופי. עבודות גבס לפלזמה נעשות במקצועיות, אמינות, יעילות ותכנון מראש של אנשי המקצוע המובילים בתחם. בניית נישה בקיר לטובת הפלזמה מסתיר את החוטים בצורה מושלמת וייתן מראה נקי ונעים לעין.

נתנאל שיפוצים עבודת גבס למזגן המרכזי
עבודת גבס למזגן המרכזי

עבודות גבס למזגן המרכזי

ברוב הבתים ישנם מזגנים מרכזיים ומיני מרכזים, כשקונים דירה חדשה אז מקבלים כבר את המזגן בתוך תקרת הגבס גם אם אין כלל עבודות גבס בסלון או בחדרים אחרים. אנשים שמחפשים איש מקצוע לביצוע עבודות גבס למזגן קרוב לוודאי בעלי דירה קיימת ורוצים להוסיף מזגן מרכזי. במקרים כאלה מבצעים הנמכת תקרה למזגן. ישנם גם מקרים בהם יש צורך לבצע עבודות גבס למזגן שלנו, במצבים של נזילה במזגן, טפטוף ורטיבות בגבס שלנו, יהיה צורך לבצע ניקוי, שפכטל, גבס וצבע ולפתור סופית את הבעיה שחלילה לא תחזור שנית.

דילוג לתוכן