נתנאל שיפוצים - פוסט חדש באתר

ריצוף דמוי עץ יכול לתת לכם את המענה הטוב ביותר מבחינה אסתטית וברמה הטכנית

ריצוף דמוי עץ

רבים מעוניינים להניח עץ בפטיו, בחצר או בגינה. העץ נותן פעמים רבות מראה כפרי, קרוב, נעים ונושם. אנחנו, בני האדם כולם, למעשה בנויים לחיים בטבע. אמנם אנחנו חיים באורח חיים אורבני הכולל לא מעט לחצים ואתגרים שונים לכן, הרבה פעמים, יש מי שבוחרים לעצב את הבית בעזרת ריצוף דמוי עץ. ריצוף שהוא אולי מיוצר על ידי אריחים שיכולים להיות עמידים יותר בפני פגעי מזג האוויר, אבל נותנים את התחושה הכפרית, הקרובה והאינטימית שמכיל את כל המשמעות של העץ כלפינו, כלפי בני האדם.

אני, נתנאל שיפוצים, רוצה לקחת אתכם למסע בעקבות עולם השיפוצים. שיפוצים שכוללים בין היתר את האומנות של חיבור בין הרצונות האסתטיים של כל לקוח ולקוח ביחד עם בחירה מודעת של אלמנטים שיכולים להחזיק זמן ולתת את המענה הדרוש אל מול פגעי מזג האוויר בכל פעם מחדש.

מה זה בעצם ריצוף דמוי עץ?

ריצוף דמוי עץ הוא למעשה סוג של טפט שמודבק על אריחים. היתרון של האריחים ושל ריצוף דמוי עץ הוא בכך שאנחנו מקבלים את המראה של עץ אבל לא צריכים להתמודד עם האתגרים שהחומר, עץ , מציב בפנינו. שכן בהתחלה עץ נדמה כמו רעיון מעולה אבל בדיעבד הוא דורש לא מעט תחזוקה. בתוך תהליך של שיפוצים, אני, נתנאל שיפוצים, לא פעם מוצא את עצמי נדרש למצוא פיתרונות שונים שיחליפו את מקומו של העץ בדיוק מהסיבה הזו.

היתרון של אריחים שמהווים ריצוף דמוי עץ הוא באופנים הבאים:

  1. ריצוף דמוי עץ עמיד יותר לאורך השנים: עץ הוא חומר גמיש, שלאורך הזמן משתנה. בין אם נרצה או לא, ריצוף דמוי עץ בסופו של דבר מחזיק לאורך זמן רב בהרבה מכל ריצוף עץ אחר. ריצוף דמוי עץ יכול להחזיק לאורך שנים, לאור מזג האוויר המשתנה ועוד.
  2. ריצוף דמוי עץ מאפשר ניקיון טוב יותר בסופו של דבר: בגלל שעץ הוא כל כך עדין, קשה לנקות אותו. אי אפשר פשוט לשפוך מים על המרפסת כשרוצים לנקות את המשטחים מאבק. לעומת זאת, ריצוף דמוי עץ הוא חומר שמאפשר לכל אחד לנקות היטב ללא כל קושי ולקבל בסופו של דבר ריצוף מבריק כמו חדש.
  3. ריצוף דמוי עץ הוא ריצוף שקל יותר לחדש במידת הצורך עם הזמן: האתגר הגדול בהנחה של כל סוג ריצוף במרפסת או בגינה הוא בכך שבדרך כלל אלו הנקודות בהן מונחות מערכות האינסטלציה של הבית. שכן לא פעם מערכות האינסטלציה הללו מופנות אל עבר הגינה כדי לייצר מערכת השקייה זו או אחרת. ריצוף דמוי עץ קל יותר להוציא ממקומו, לברר מה קורה מתחת במקרה של תקלה ולהחזיר אותו למקום בסוף התהליך. אתם לא צריכים לחפש איש מקצוע שיתן לכם מענה אלא יכולים להזמין פשוט, כל קבלן ריצוף ואפילו אינסטלטור פשוט שיוציא את האריחים ויבדוק מה קורה מתחתם.

ריצוף דמוי עץ מגיע באינספור דוגמאות

ריצוף דמוי עץ הוא בדרך כלל ריצוף עשוי אריחי פורצל שמייצרים ריצוף מבריק והם העדיפים על מרבית הלקוחות. את הריצוף ניתן למצוא בכל מיני דוגמאות. אני, נתנאל שיפוצים, תמיד ממליץ ללקוחות שלי להסתכל רגע ברחבי האינטרנט ולחפש רעיונות שיאפשרו לכם להבין איפה בדיוק אתם מעוניינים להניח ריצוף דמוי עץ ומה הדוגמאות שמדברות אליכם יותר.

תהליך שיפוצים מאפשר לכל אחד ליצור מרחב נעים יותר בו הוא מעוניין לחיות. שכן אם יש משהו אותו כולנו למדנו לאורך חודשים ארוכים של מגיפה עולמית הוא שהבית שלנו זה המקום החשוב ביותר בעולם. לכן חשוב לייצר את המרחב הנעים ביותר שיאפשר לכם ליהנות מהבית שלכם באמת.

ריצוף דמוי עץ ניתן להניח בכל מקום

דיברנו בהרחבה על השימוש שאפשר לעשות בריצוף בחוץ, במרפסת או בגינה, אבל כאן חשוב להגיד כי בבתים רבים מכניסים ריצוף דמוי עץ הביתה. שוב, משום שמדובר על ריצוף פרקטי, חזק ויציב מאוד, מדובר על ריצוף שבאמת יכול להיות שימושי במגוון רחב של מרחבים. ההמלצה שלי, של נתנאל שיפוצים, הוא לעשות את המיטב כדי לא להישאר מקובעים לאפשרות אחת בלבד. אלא לפתוח את הראש בפני קבוצה גדולה של אפשרויות. כל אלו יאפשרו לכם להבין היכן אתם מעוניינים להניח את המרצפות הללו שיכולות לייצר תחושה אמיתית של שטח נעים ונוח עבורכם ועבור היקרים לכם.

איך מבצעים את תהליך הריצוף?

אז מה זה ריצוף בעצם? מדובר על שורה של אריחים שמניחים אותם על משטח רך, בין אם מדובר על חול, שומשום או סוג של טיח, שמאפשרים למרצפות להתקבע בצורה טובה יותר על המשטח. לאחר מכן מניחים את המרצפות אחד ליד השניה ובין המרווחים מדביקים סוג של דבק לו קוראים בשפה המקצועית ‘רובה’. מה זה ריצוף? למעשה שורה של אריחים בודדים ולא משטח אחיד. מה שמאפשר למרצפות להחזיק זמן רב יותר ולהפוך למה שמחזיק את הבית ואת ההולכים מעליו.

מה המחיר של העבודה?

ריצוף דמוי עץ יכול להיות מחירים נגישים של כמה עשרות שקלים למטר רץ וכמה מאות שקלים כאשר בוחרים ריצוף איכותי יותר. פעמים רבות שואלים אותי, נתנאל שיפוצים, אילו אריחים עדיפים על פני אחרים. התשובה לכך היא שאין תשובה אחת. התשובה מורכבת מהבחירות שלכם לאור הצרכים השונים.

בדרך כלל, כאשר מדובר על שיפוצים של דירה בבעלות פרטית, ההמלצה שלי היא ללכת אל עבר הבחירות של החומרים האיכותיים יותר. ריצוף הוא לא תהליך שעושים בכל יום. מדובר על תהליך שעושים אותו פעם בהרבה מאוד שנים אם בכלל. מעבר לכך, הריצפה היא העוגן של הבית כולו. היא המקום אליו מתנקז כל המשקל של הבית, חישבו על כך, הריצפה למעשה מחזיקה הכל.

לא רק זה אלא שלאורך השנים העמידות של המרצפות יכולה להיות בעלת השפעה גדולה על הביטחון של כל בני הבית. שברים במרצפות הם מוקד לפורענות וההמלצה היא לעשות את כל מה שצריך כדי לאפשר לכולם להרגיש בטוחים בבית לאורך שנים קדימה.

הפקידו את העבודה בידיים הנכונות

אני, נתנאל שיפוצים, בתור איש מקצוע מתייחס ברצינות גדולה מאוד להנחה נכונה ומקצועית של החומרים על המרצפות. כאשר לא מבצעים את העבודה באופן הנדרש הדבר עלול להוביל לא פעם לשורה של תקלות ולהוצאה של כסף רב יותר בסופו של דבר, שכן יש לטפל בעשרות תקלות לאורך שנים קדימה.

לכן, ההמלצה שלי, של נתנאל שיפוצים, היא לעשות את כל המהלכים הדרושים כדי להבטיח שבסופו של דבר הריצפה שלכם תחזיק היטב אתכם ואת המתגוררים מעליה.

אני, נתנאל שיפוצים, נמצא כאן כדי לתת לכם את המענה המקצועי וללוות אתכם לאורך הדרך.

כתבות דומות

איך עושים קיר גבס – כל מה שצריך לדעת

בטח הייתם בבתים, במשרדים ובבתי עסק וראיתם שלל עיצובים ושיפוצים מרהיבים, ולא האמנתם לנוכח התובנה כשסיפרו לכם שמדובר במוצרי גבס. ללא ספק כיום עבודות גבס

חשוב לשתף עם המשפחה והחברים:
דילוג לתוכן