שיפוץ חדרי שינה

לפי הסטטיסטיקה העולמית בני האדם מעבירים שליש מחייהם (33%) כשהם ישנים. מכאן ניתן להסיק שחדרי השינה הם ללא ספק מהחללים החשובים ביותר בכל בית. חדרי השינה הוא מקום אינטימי אליו אנו פורשים בסוף יום ארוך, ולרוב גם מתיש, כדי לנוח, להתנתק ולצבור כוחות לעוד יום אחד העומד בפתח. לפיכך, חשוב מאוד שחדרי השינה יהיו משופצים ומעוצבים בדיוק כמו שאתם רוצים. באופן מפתיע שיפוץ חדרי שינה זוכה להשקעה נמוכה מהמגיע לו, למרות שאנו מבלים לא מעט בחדרי שינה אנשים רבים לא משקיעים בשיפוץ חדרי שינה – וחבל. שיפוץ חדרי שינה יכול לתרום לכם רבות , לנוחות, לאיכות השינה ולזמן השהות שלכם בחדר, הרי מי לא היה מעדיף להיות בחדר שינה משופץ ובעל מראה חדש?. אז מה כולל וטומן בחובו שיפוץ חדרי שינה?  תיכף נראה.

נתנל שיפוצים ריצוף חדרי שינה
ריצוף חדרי שינה

ריצוף:

אחת הדרכים הפופולריות והשכיחות ביותר לשינוי רקע ומראה בעת שיפוץ חדרי שינה, הוא כמובן הריצוף. כשמדברים על ריצוף כשיפוץ חדרי שינה יש לפנינו כמה וכמה אופציות. האפשרות הראשונה, והבחירה המועדפת על הקהל הישראלי, הוא הפרקט. הפרקט הוא ריצוף עשוי מדקים של עץ, עדין, בעל מראה אלגנטי וחם. ברוב המקרים, מטעמים של תקציב ורצון לסיים את העבודה במהירות יתרה ובזמן קצר בוחרים בפרקט למינציה – דמוי עץ, עמיד יותר ואפשר להדביק אותו על הריצוף הקיים מבלי הצורך להוציא את האריחים.  אופציה נוספת לריצוף בעת שיפוץ חדרי שינה היא שימוש באריחי גרניט פורצלן בצבע אחיד ורגוע. אריחי גרניט פורצלן מגיעים בשלושה סוגים: מאט, מבריק ולפאטו. השכיח מבניהם יהיה המאט. ארבעה היתרונות הבולטים של אריחי גרניט פורצלן בנוסף למראה המשובח הם עמידות, תחזוקה נמוכה, מבחר דגמים רחב וכמובן המחיר.

נתנל שיפוצים צבע חדר שינה
צבע חדר שינה

צבע חדר שינה:

צביעה מחודשת של חדרי השינה היא חלק לא מבוטל והכרחי בשיפוץ חדרי שינה. צביעה מחודשת יכולה להחזיר את האינטימיות והחום של חדרי השינה ומהווה גורם מרכזי לנראות החדר. ישנם סוגים ואפשרויות רבות כשמדברים על עבודות צבע בשיפוץ חדרי שינה. ישנם לקוחות שיעדיפו את החדר הקלאסי הצבוע בלבן, אך הדברים המעניינים מתחילים כשהלקוחות שלהם אנו מבצעים שיפוץ חדרי שינה מבקשים לשנות את צבע הקירות. אחד הרעיונות היפים והמעניינים בשנים האחרונות לצביעת קירות בחדרי השינה היא שיטת האומברה – כלומר שיטת צביעה הנראית לעין בכך שהקיר הולך ומשתנה לפי גווני הצבע לאורך הקיר, לדוגמה: מכחול בהיר ועד כחול ככה ביותר. אופציהת נוספת מעניינת היא  השליכט – צבע דמוי בטון וטייח, המגיע או בצבע טבעי המתאים לעיצוב תעשייתי, או במגוון צבעים המתאימים יותר לסגנון הכפרי.

נתנל שיפוצים תאורה חדר שינה
תאורה חדר שינה

תאורה:

אחד הדברים החשובים בשיפוץ חדרי שינה הוא התקנת גוף תאורה מתאים, אמנם רוב הלקוחות מבקשים ומעדיפים את התאורה הקלאסית לחדרי שינה, קרי תאורה בצבעים חמים כגון צהוב ובנוסף למנורת קריאה המותקנת לעיתים תכופות ליד המיטה. ייתכן שחדר השינה יהפוך גם לחדר עבודה, ובמקרה כזה יותקן גוף תאורה נוסף ליד שולחן העבודה, המספק תאורה לבנה, חזקה וקרירה יותר מגוף התאורה המרכזי של חדר השינה. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור לפני שמתקינים גוף תאורה כחלק משיפוץ חדרי שינה הוא תכנון כל גוף תאורה בנפרד, על מנת לא ליצור מצב שיש מפסק אחד המדליק ומכבה את כולם.

נתנל שיפוצים עיצוב חדר שינה
עיצוב חדר שינה

עיצוב:

בנוסף לשיפוץ חדרי שינה, מה שיכול להוסיף טאץ’ אישי ומיוחד לחדרי השינה זה עיצוב חדרי השינה. שיפוצניקים וקבלני בנייה רבים עובדים בשיתוף פעולה מלא עם מעצבי פנים, וביחד מגיעים לתוצאות מדהימות, במיוחד כשיש חיבור טוב בין השניים. ישנם סגנונות שונים לעיצוב חדרי השינה: מודרני, תעשייתי, רטרו וסגנון כפרי – כולם יפים. רק צריך לפנות לאנשי המקצוע הנכונים, להיוועץ ולהתחיל את שיפוץ חדר השינה.

דילוג לתוכן